دنی آلوس ابزار مورد احتیاج کونته در اینتر

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر ایتالیا جدیدترین مشتری دنی آلوس، ستاره برزیلی اسبق بارسلونا و پاری سن ژرمن است.

دنی آلوس ابزار مورد احتیاج کونته در اینتر

فرانس فوتبال مدعی شده آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر، از سران باشگاه درخواست نموده تا دنی آلوس را برای او بخرند تا ابزار لازم برای بازی کردن با سیستم مورد علاقه اش که 2-5-3 است را داشته باشد.

این بازیکن 36 ساله به محض اینکه به سرانجام قراردادش با پاری سن ژرمن برسد این تیم را ترک خواهد نمود. او دو فصل در تیم فرانسوی بازی نموده و اخیراً اعلام نموده که قصد ترک باشگاهش را دارد.

نشریات این روزها به این نکته اشاره می نمایند که با حضور او در اینتر و همچنین بازیکنانی مانند رونالدو در یووه و بازیکنانی که قرار است به تیم های ایتالیایی ملحق شوند، احتمالاً سری آ بسیار جذاب تر از قبل خواهد شد. همچنین یاری زیادی خواهد بود تا یوونتوس شانس بهتری برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان، هدفی که چندین فصل است آن را دنبال می نماید، داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8399

به "دنی آلوس ابزار مورد احتیاج کونته در اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنی آلوس ابزار مورد احتیاج کونته در اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید