دوره نهفتگی کرونا 10 روز بیش از حد تصور است

به گزارش بلاگ پو، در حالی که پیش از این تصور می شد دوره نهفتگی ویروس کرونا حداکثر 14 روز است، حالا مشخص شده این ویروس می تواند تا 24 روز خود را در بدن انسان مخفی کند.

دوره نهفتگی کرونا 10 روز بیش از حد تصور است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اینترستینگ اینجینرینگ، آنالیز های محققان نشان می دهد ویروس کرونا ویروس جان سخت و مرموزی است که بعد از ورود به بدن ممکن است تا 24 روز فعالیت هجومی خود را اغاز نکند و لذا تشخیص فرد مبتلا کار بسیار دشواری است.

دکتر ژونگ نانشان که تحقیقات مفصلی را در این زمینه انجام داده، می گوید تنها 1.18 درصد از مبتلایان به کرونا به طور مستقیم و به علت تماس با حیات وحش ویروس مذکور را دریافت نموده اند و بیشتر کسانی که به کرونا مبتلا شده اند به علت معاشرت با مردم ووهان دچار این بیماری شده اند.

به گفته وی این ویروس به سرعت در صورت تماس های انسانی انتقال می یابد و در صورت عدم مراقبت های درمانی ضروری می تواند جان قربانیان را به سرعت بگیرد. با توجه به اینکه این ویروس به مدت 24 و نه 14 روز مخفی می ماند، لازم است افراد مشکوک به ابتلا به کرونا به همین مدت در قرنطینه باقی بمانند و از هرگونه تماس آنها با دنیای بیرون جلوگیری گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19998

به "دوره نهفتگی کرونا 10 روز بیش از حد تصور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره نهفتگی کرونا 10 روز بیش از حد تصور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید