رئال مادرید تابستان سراغ کولیبالی می رود

به گزارش بلاگ پو، باشگاه رئال مادرید در تابستان آینده قصد دارد پروژه جذب مدافع سنگالی ناپولی را کلید بزند.

رئال مادرید تابستان سراغ کولیبالی می رود

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو گزارش داد، باشگاه ناپولی قصد دارد در سرانجام فصل جاری پیشنهادی وسوسه انگیز به کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی تیم فوتبال ناپولی بدهد. مدیران این باشگاه اسپانیایی، این مدافع 28 ساله را گزینه ایده آلی برای جانشینی بلندمدت سرخیو راموس 33 ساله می دانند، هرچند برای این کار باید با منچستریونایتد رقابت کنند.

منچستریونایتد پیش از این پیشنهادی 110 میلیون یورویی به باشگاه ناپولی برای جذب کولیبالی ارائه کرده بود که با مخالفت آئورلیو دلورنتیس روبرو شده بود. به نظر می رسد تنها راه مشتریان کالیدو برای جذب وی از آبی پوشان ناپل، پرداخت رقم فسخ قرارداد 150 میلیون یورویی است که در قرارداد او وجود دارد.

کولیبالی تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با ناپولی قرارداد دارد و اخیراً عنوان شد در زمره بازیکنانی است که دلورنتیس قصد دارد در پی اتفاقات اخیری که در این باشگاه افتاد، در سرانجام فصل در لیست فروش ناپولی بگذارد.

کالیدو که فصل گذشته عنوان بهترین مدافع فصل سری A ایتالیا را از آن خود کرد، این فصل در 17 بازی از رقابت های مختلف برای ناپولی به میدان رفته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16928

به "رئال مادرید تابستان سراغ کولیبالی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید تابستان سراغ کولیبالی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید