رقابت فشرده 7 تیم برای صدرنشینی و یک میهمان ناخوانده در قعر جدول

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، لیگ دسته اول در آستانه هفته هشتم قرار گرفته است و در هفت هفته گذشته از این بازیها جمعا 63 بازی صورت گرفته است. 18 تیم حاضر در این مسابقات در این تعداد بازی 137 بار پیروز به گلزنی شده اند تا متوسط 2/17 گل را در هر بازی داشته باشیم.

رقابت فشرده 7 تیم برای صدرنشینی و یک میهمان ناخوانده در قعر جدول

سرخ پوشان پاکدشت در خاتمه هفته هفتم با 13 گل زده بهترین خط حمله را دارد. این تیم 11 امتیازی که در صندلی هشتم قرار گرفته است، در مقابل خط حمله خوبی که دارد خط دفاعی آسیب پذیر داشته و با 10 گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی را دارد.

بهترین عملکرد دفاعی تا قبل از هفته هشتم به طور مشترک با 3 گل خورده در اختیار گل ریحان البرز، نود ارومیه و آلومینیوم ارک است.

شهرداری تبریز که با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است، با تنها 3 گل زده ضعیف ترین خط حمله و با 15 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را دارد. همین تیم به همراه ملوان و آرمان گهر سیرجان تنها تیم هایی هستند که طعم پیروزی را نچشیده اند.

در بالای جدول رقابتی بسیار فشرده در جریان است تا جایی که چهار تیم 15 امتیازی هستند و عجیب تر این چهار تیم در تفاضل گل (6) هم مساوی هستند. حتی تعداد گل های زده و خورده بادران و مس رفسنجان نیز کاملا شبیه به هم است که این نشان از فشردگی رقابت در بالای جدول دارد.

بعد از چهار تیم بادران، مس رفسنجان، خوشه طلایی و گل ریحان که با 15 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند، سه تیم فجر سپاسی، نود و آلومینیوم اراک هم با 14 امتیاز در تعقیب این چهار تیم هستند تا کورس بالای جدول از 7 تیم تشکیل شده باشد. در قعر جدول هم دو تیم ملوان و شهرداری تبریز با 2 و یک امتیاز قرار دارند که حضور ملوان در این صندلی باعث تعجب است.

8 بازی از 9 بازی هفته هشتم امروز (آدینه 19 مهر) برگزار می گردد و در تنها بازی باقی مانده از این هفته، دو تیم نیروی زمینی و شهرداری تبریز فردا (شنبه) در تهران به دیدار هم می روند.

برنامه بازیهای هفته هشتم لیگ دسته اول به توضیح زیر است:

آدینه نوزدهم مهر

* فجر سپاسی - سرخ پوشان؛ ساعت 15

* خوشه طلایی - آرمان گهر؛ ساعت 15

* نود ارومیه - ملوان؛ ساعت 15:15

* مس رفنسجان - داماش گیلان؛ ساعت 15:15

* گل ریحان - مس کرمان؛ ساعت 15:15

* سپیدرود - رایکا؛ ساعت 15:15

* بادران - آلومینوم اراک؛ ساعت 15:15

* استقلال خوزستان - قشقایی شیراز؛ ساعت 16:45

شنبه 20 مهر 98

* نیروی زمینی - شهرداری؛ تبریز ساعت 15:15

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13474

به "رقابت فشرده 7 تیم برای صدرنشینی و یک میهمان ناخوانده در قعر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فشرده 7 تیم برای صدرنشینی و یک میهمان ناخوانده در قعر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید