رکابزن ملی پوش: برای بانوان نیز دوچرخه مخصوص خریده گردد

به گزارش بلاگ پو، بانوی رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری ایران معتقد است نداشتن دوچرخه مناسب، جهت پیشرفت دختران رکاب زن را با مشکل روبرو خواهد نمود و اگر برای آقایان دوچرخه تهیه می گردد باید برای خانم ها نیز دوچرخه مخصوص پیست و مناسب سایز آنان خریداری گردد.

رکابزن ملی پوش: برای بانوان نیز دوچرخه مخصوص خریده گردد

پرستو باستی در جریان تمرین تیمملی دوچرخهسواری بانوان در اهواز، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای اولین بار است که در رده سنی بزرگسالان قرار است در مسابقات پیست در هندوستان شرکت کنم. سطح این دوره از اردو بسیار بالا و باکیفیت است و به هیچوجه قابل مقایسه با اردوهای گذشته نیست. مربیان از جان مایه گذاشه اند و ما نیز همقسم شدهایم که در رقابتها مدال کسب کنیم.

او با درخواست از مسوولان ورزشی کشور، گفت: از مسوولان ورزشی و به خصوص دوچرخهسواری میخواهم که به خانمها بیش تر بها دهند و برگزاری مسابقات را تنها محدود به آقایان ننمایند و خانم ها را نیز به مسابقات برونمرزی اعزام نمایند.

بانوی رکابزن تیمملی افزود: ما هم چنین با معضل دوچرخه روبه رو هستیم و این درخواست را نیز دارم که اگر برای آقایان دوچرخه تهیه میگردد، برای خانمها نیز دوچرخه مخصوص پیست و مناسب سایز آنان خریداری گردد. نداشتن دوچرخه مناسب، جهت پیشرفت دختران رکابزن را با مشکل روبرو خواهد نمود.

وی درخصوص رقابت های پیش رو مطرح نمود: احساس میکنم سال جاری در قهرمانی آسیا سالی پرمدال برای ما، هم در بخش پیست و هم جاده خواهد بود. زیرا دوچرخهسواران سطح آمادگی بسیار بالایی نسبت به سال گذشته دارند، چراکه با توجه به میزبانی خوب خوزستان و امکاناتی که در اختیار ما از سوی مسوولان استان گذاشته شد، اردوی خوبی را پشتسر گذاشتهایم و سعی میکنیم در رقابت های قهرمانی آسیا با کسب مدال دل مردم کشور را شاد کنیم.

باستی با بیان این که معتقدم سال جاری می توانیم بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم، تاکید نمود: دختران ملیپوش احتیاج دارند تا به مسابقات برونمرزی بیش تری اعزام شوند تا بتوانند تجربه کسب نمایند. البته خوشبختانه سال جاری به کاپ آسیایی تایلند اعزام شدیم که در نهایت نیز توانستیم در 4 کیلومتر تیمی مدال برنز بگیریم؛ باوجود این احتیاجمند اعزام به مسابقات برون مرزی بیش تری هستیم.

او با تمجید از عملکرد مربیان تیمملی نیز توضیح داد: باید از خانم غیاثوند و آقای ابوحیدری، دو مربی خوبمان تشکر کنم که بسیار زحمت میکشند و از صمیم قلب امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه خوب در مسابقات قهرمانی پیست و جاده آسیا، علاوه بر شاد کردن دل آن ها، زحماتشان را هم جبران کنیم.

دوچرخهسوار تیمملی ایران در انتها در پاسخ به سوالی درخصوص کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قول 100 درصدی برای کسب مدال هیچ موقع نمیدهم ولی این قول را میدهم که تمام تلاشم را بکنم که سال جاری به بهترین نحو ممکن پا بزنم و دل مردم، پدرم، مادرم و مربیانم را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12107

به "رکابزن ملی پوش: برای بانوان نیز دوچرخه مخصوص خریده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزن ملی پوش: برای بانوان نیز دوچرخه مخصوص خریده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید