رییس فدراسیون جودو: تعلیق ایران عجولانه،ناعادلانه و سناریوی از پیش معین شده است

به گزارش بلاگ پو، 13 سپتامبر ایمیلی دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود ، پنج نَفَر را برای کمیته انضباطی به منظور آنالیز موضوع ایران منصوب کردند و از من خواسته بودند گزارشی را ارائه کنم که دفاع ایران به چه صورت خواهد بود.

رییس فدراسیون جودو: تعلیق ایران عجولانه،ناعادلانه و سناریوی از پیش معین شده است

رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد، گفت: برای حل این موضوع هم دیپلماسی خودمان را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش میراسماعیلی در این مورد گفت : تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد و سناریوی از پیش معین شده بود و متاسفانه ورزشکار ما هم وارد این موضوع شد و در نهایت ایمیلی که امروز دریافت کردیم ، آگاه شدیم تعلیق اجرا شده است .

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: 13 سپتامبر ایمیلی دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود ، پنج نَفَر را برای کمیته انضباطی به منظور آنالیز موضوع ایران منصوب کردند و از من خواسته بودند گزارشی را ارائه کنم که دفاع ایران به چه صورت خواهد بود.

آرش میراسماعیلی با اشاره به ایمیلی که امروز با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بصورت کتبی برای دفاع ارائه شده ،شرح داد: متاسفانه به یکباره دیدیم ایمیلی که امروز فدراسیون جهانی ارسال نموده ، کاملا جدا از روالی است که خودشان معین کردند و حتی قرار بود در گرندپری وإسکندریة 22 و 23 سپتامبر کمیته انضباطی برگزار و بصورت موقت ایران را تا رسیدگی نهایی ، تعلیق نمایند اما در إیمیل امروز کاملا تمام موارد فدراسیون جهانی نقض شد.

وی با بیان اینکه گزارش فدراسیون جهانی از جودو ایران حاوی ادعاهای دروغین نسبت به جودوی ایران بوده توضیح داد : فدراسیون جودو در هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دیپلماسی خودش را خواهد داشت که امیدوارم از این مرحله سخت و تعلیقی که همراه با تحریم ها علیه مردم ایران بوده عبور کنیم و در این جنگ نابرابر به عنوان سرباز مملکت که به آب و خاک پایبند است، پیروز شویم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12320

به "رییس فدراسیون جودو: تعلیق ایران عجولانه،ناعادلانه و سناریوی از پیش معین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون جودو: تعلیق ایران عجولانه،ناعادلانه و سناریوی از پیش معین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید