سامسونگ گلکسی اس 11 با نسل دوم دوربین های 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، از اولین شایعاتی که درباره پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 11 لو رفته بود، می دانستیم که قرار است این گوشی به سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز گردد. آنطور که از ابتدا تصور می شد، قرار بود این سنسور همان سنسور ISOCELL Bright HMX باشد که سامسونگ با همکاری با شیائومی آن را توسعه داده بود. همچنین در همین شایعات به وجود دوربین پریسکوپی با زوم 5 برابری هم در گلکسی اس 11 اشاره شده بود.

سامسونگ گلکسی اس 11 با نسل دوم دوربین های 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

اما حالا در خبری جدید، به نظر می رسد سنسور 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 11 قرار نیست همانی باشد که از ابتدا تصور می شد. درواقع سامسونگ در حال توسعه یک سنسور 108 مگاپیکسلی جدید است که آن را در گلکسی اس 11 خواهیم دید. نسل اول این سنسورها نیز قرار است در گوشی شیائومی CC9 Pro یا Mi Note 10 استفاده گردد که این گوشی قرار است به زودی معرفی گردد. این خبر را حساب کاربری @Universelce در توییتر اعلام نموده که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی های معرفی نشده دارد.

هنوز نمی دانیم که این سنسور جدید ممکن است چه ویزگی هایی داشته باشد. شاید در چینش پیکسل ها تغییری ایجاد شده باشد و یا پروسه دریافت عکس تفاوت داشته باشد.

احتمالا با خودتان می گویید چه نیازی به دوربین 108 مگاپیکسلی در یک گوشی است؟ باید بگوییم که این سنسور درواقع عکس هایی 27 مگاپیکسلی تحویل می دهد که همچنان رزولوشن بالایی در دنیای گوشی های هوشمند به حساب می آید. درواقع به لطف اندازه بزرگ و تعداد زیاد پیسکل ها، این دوربین هر چهار پیکسل را در یک پیسکل ترکیب می نماید تا در نهایت جزئیات و نور بیشتری برای ثبت هر عکس به دست بیاید. ویژگی ترکیب پیکسل ها چیز جدیدی نیست و هر گوشی که دوربین 48 مگاپیکسلی دارد نیز از این ویژگی استفاده می نماید.

از جمله تعیینات دیگری که در گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 11 انتظار داریم، پردازنده اگزینوس 9830 و اسنپدراگن 865 است. همچنین حافظه رم این گوشی نیز قرار است از نوع LPDDR5 باشد تا سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد. زمان معرفی این گوشی هنوز تعیین نیست اما احتمالا در خاتمه امسال میلادی باید انتظار آن را داشته باشیم. شما درباره این گوشی و دوربین 108 مگاپیکسلی آن چه فکری می کنید؟

منبع: GSMArena

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15113

به "سامسونگ گلکسی اس 11 با نسل دوم دوربین های 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی اس 11 با نسل دوم دوربین های 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید