سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر: طرح های کارآفرینی توسط دانشجویان با حمایت مسئولین ایجاد گردد

به گزارش بلاگ پو، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از نمایشگاه اولین دوره مسابقات طراحی و ساخت سازه ها و انواع متریال با موضوع طراحی المان بوشهر متناسب با معماری، جغرافیا، فرهنگ و تاریخ این شهر بازدید کرد.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر: طرح های کارآفرینی توسط دانشجویان با حمایت مسئولین ایجاد گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در این بازدید ضمن مهم شمردن حمایت از دانشجویان در جهت توسعه و تحول در عرصه مالی، گفت: بیکاری به خصوص در قشر تحصیل نموده به یک دغدغه مهم تبدیل شده است.

کشاورزی ادامه داد : دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه ها، دانش آموختگان فردا خواهند بود لذا با سرمایه گذاری دقیق بر این منابع انسانی بالقوه باید زمینه را برای روی آوردن آنان به خوداشتغالی مهیا کرد.

وی اضافه نمود : بیشتر دانشجویان پس از دانش آموختگی استخدام در سازمان های دولتی و گاهی خصوصی را ترجیح می دهند و این در شرایطی است که ظرفیت اشتغال زایی در سازمان ها متناسب با رشد دانشجویان نیست.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهارکرد: موضوع خود اشتغالی به خصوص برای جوامعی مثل ایران که نرخ بیکاری بالایی دارند می تواند موضوع مهمی تلقی گردد و باید بر اساس ظرفیت های موجود در استان، طرح های کارآفرینی توسط دانشجویان با حمایت مسئولین ایجاد گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45637

به "سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر: طرح های کارآفرینی توسط دانشجویان با حمایت مسئولین ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر: طرح های کارآفرینی توسط دانشجویان با حمایت مسئولین ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید