سومین همایش کارآفرینی در دانشگاه تبریز 26 و 27 آبان برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، دبیر همایش کارآفرینی دانشگاه تبریز گفت: سومین همایش کارآفرینی و دانشگاه کارآفرین و اولین دوره مسابقه ایده ها و فعالیت های کارآفرینی برتر دانشجویی 26 و 27 آبان ماه دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

سومین همایش کارآفرینی در دانشگاه تبریز 26 و 27 آبان برگزار می گردد

رضا تاری نژاد، دبیر همایش کارآفرینی دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: سومین همایش کارآفرینی و دانشگاه کارآفرین به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی است که در کنار آن اولین دوره از مسابقه ایده ها و فعالیت های کارآفرینی برتر دانشجویی نیز برگزار می گردد.

تاری نژاد عنوان کرد: در این همایش سخنرانی های متعددی توسط اساتید و صاحب نظران پیش بینی شده است که عمده هدف این برنامه ها همانور که اعلام شد، ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و همکاران دانشگاهی است.

دبیر همایش کارآفرینی دانشگاه تبریز توضیح داد: کارگاه های متعددی نیز برای ایجاد مهارت در زمینه کارآفرینی و آینده شغلی پیش بینی شده است که دانشجویان می توانند به صورت رایگان در این کارگاه ها شرکت کرده و از اصول و فنون مهارت های حوزه کارآفرینی بهره مند شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16138

به "سومین همایش کارآفرینی در دانشگاه تبریز 26 و 27 آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش کارآفرینی در دانشگاه تبریز 26 و 27 آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید