سیمئونه: نظرم درباره کاستا تغییر نکرده است

به گزارش بلاگ پو، دیه گو سیمئونه نسبت به جنجال های اخیر مهاجم اسپانیایی تیمش واکنش نشان داد.

سیمئونه: نظرم درباره کاستا تغییر نکرده است

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه پیش از بازی تیمش مقابل ایبار در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) به جنجال اخیر ایجاد شده توسط دیه گو کاستا و تحریم تمرین از سوی او واکنش نشان داد.

سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی تاکید نمود: داستان کاستا یک مسئله درون باشگاهی است که دیروز حل شد و او امروز مثل همیشه تمرین کرد. نظر من درباره کاستا عوض نشده است. او به خاطر مصدومیت ها فصل خوبی نداشت اما شکی ندارم فصل آینده با خصوصیاتی که از این بازیکن سراغ دارم، بر همه این موانع غلبه خواهد نمود و ریتم همیشگی اش را به دست می آورد. معتقدم فصل آینده یک کاستایتشنه و باانگیزه را می بینیم.

سیمئونه گفت: اینکه به طور قطعی بگویید یک بازیکن ماندنی است، غیرممکن است چون بازیکن خوب، همیشه گزینه هایی دارد. با این حال هدف اتلتیکو مادرید ادامه دادن با بهترین ها و آنهایی است که معتقدیم می توانند به ما یاری نمایند. صحبت های من با کاستا و جریمه او یک مسئله خصوصی است و نیازی نیست ماجرا برای همه گفته گردد. حتی بدون او هم مقابل ایبار سرسخت در خط دفاعی هم می توانیم به گل و پیروزی برسیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6371

به "سیمئونه: نظرم درباره کاستا تغییر نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: نظرم درباره کاستا تغییر نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید