شهنازی: به کیهانی برای اعزام های دوومیدانی اختیار کامل داده ایم، به زودی شاهد حضور او در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا خواهیم بود

به گزارش بلاگ پو، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن هستم که به زودی شاهد رشد بیشتر دو و میدانی و حضور کیهانی در هیئت رئیسه آسیایی خواهیم بود.

شهنازی: به کیهانی برای اعزام های دوومیدانی اختیار کامل داده ایم، به زودی شاهد حضور او در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا خواهیم بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شاهرخ شهنازی در حاشیه برگزاری رقابت های بین المللی دوومیدانی تهران گفت: مجید کیهانی ریاست فدراسیون، از قبل ما را در جریان این میزبانی گذاشته بود. امروز که به مجموعه آفتاب انقلاب آمدم و این تعداد شرکت نماینده و مقامات از کشورهای مختلف را دیدم، مسرور شدم.

وی ادامه داد: من علاقه مند بودم که به اینجا بیایم و حمایت خودم را از طرف کمیته ملی المپیک اعلام می کنم. ان شاالله که دو و میدانی ایران صندلی بالایی در کنفدراسیون آسیا کسب کند. من متوجه شدم که ارتباطات خوبی با کنفدراسیون آسیا گرفته شده و در این چند روز که مقامات این کنفدراسیون در تهران حضور دارند، سعی می کنیم که این روابط را تقویت کنیم تا در نهایت منجر به کسب کرسی در کنفدراسیون آسیا گردد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید نمود: من امروز که با نایب رئیس آسیا حرف می زدم، او می گفت که به خاطر فعالیت های مجید کیهانی در سال های اخیر، رئیس فدراسیون ایران را جزو خودشان می دانند و این مسرور نماینده است که چنین ارتباطی میان فدراسیون ایران و کنفدراسیون آسیا برقرار شده است. مطمئن هستم که به زودی شاهد رشد بیشتر دو و میدانی و حضور کیهانی در هیئت رئیسه خواهیم بود.

شهنازی درباره حمایت کمیته ملی المپیک از دو و میدانی گفت: در جلسات مختلف کمیته و همچنین در ستاد عالی بازی های المپیک اختیار کامل به رئیس فدراسیون داده آنگونه که می خواهد اعزام ها را انجام بدهد. خوشبختانه کیهانی عاقلانه رفتار می نماید و بیشتر به دنبال اعزام کیفی است تا در نهایت نتایج خوبی کسب گردد. مدال آوری در بازی های المپیک 2020 سخت است، ولی ما امیدواریم نهایتاً نتایج خوبی به دست بیاید. خوشبختانه حمایت خوبی از احسان حدادی به عنوان امید اول مدال آوری دو و میدانی ایران اجرا شده، همچنین شاید که امید مدال آوری سایر دو و میدانی کاران صد درصد نباشد، اما آنها می توانند رکوردهای خوبی را ثبت نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5051

به "شهنازی: به کیهانی برای اعزام های دوومیدانی اختیار کامل داده ایم، به زودی شاهد حضور او در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: به کیهانی برای اعزام های دوومیدانی اختیار کامل داده ایم، به زودی شاهد حضور او در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید