شکست تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان مقابل مهرام تهران

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- بانوان بسکتبالیست پالایش نفت آبادان مقابل مهرام تهران با نتیجه 80 بر 92 مغلوب شدند.

شکست تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان مقابل مهرام تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان، دیدار نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور برگزار گشت. در مرحله نیمه نهایی سه تیم تهرانی و یک تیم از آبادان حضور دارند.

شایسته متشرعی، سرمربی تیم پالایش نفت گفت:دیدار بسیار خوبی بود. از بچه هایم راضی هستم. آن ها خیلی با کیفیت بسکتبال بازی کردند و در تمام طول دیدار توانستند موارد تاکتیکی را در زمین پیاده کنند. کمی بدشانس بودیم که پرتابهایمان به خصوص در کوارتر سوم و چهارم به گل ننشست. این هفته تمرین خواهیم کرد و آماده بازی دوم می شویم و قطعاً این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

در این بازی پالایش نفت توانست کوارتر اول را با نتیجه 20 بر 19 از آن خود کرد. اما در کوارتر دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 23 بر 21 و 29 بر 20 و 21 بر 19 به حریف خود واگذار کرد تا در خاتمه با نتایج 92 بر 80 شکست را در دیدار اول مرحله نیمه نهایی پذیرا باشد.

دیوار دوم این دو تیم پنج شنبه هفته آینده برگزار می شود.

خاتمه پیام /

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44140

به "شکست تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان مقابل مهرام تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان مقابل مهرام تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید