شیردال، برند جدید پیانو

به گزارش بلاگ پو، پیانو برندی پیروز در حوزه پوشاک کو دک در راستای حفظ هویت ملی، نماد شیردال که سمبلی از تاریخ ایران است را به عنوان هویت جدید برند خود انتخاب می نماید.

شیردال، برند جدید پیانو

پیانو در راستای حفظ و معرفی هویت ملی و ایرانی، نماد شیردال را که برای همه ایرانیان یادآور ورودی دروازه ملل است را برای هویت برند خود انتخاب می نماید.

این برند ملی، فراوریات خود را کاملا به صورت داخلی انجام می دهد و وابسته به خارج از این مرز و بوم نیست. این شرکت محصولات خود را به گروه سنی نوزادان و نوجوانان ایرانی اختصاص داده است.

کیفیت برتر شایسته بچه ها ایرانی

از آنجایی که پیانو خود را متعهد به جامعه ایرانی می داند، همواره سعی نموده است مرغوب ترین جنس پوشاک را به مشتریان خود ارایه دهد.

در حال حاضر تمام مراحل فراوری که شامل بافت، تکمیل پارچه، طراحی و دوخت است در مجموعه پیانو توسط نیروی های متخصص در زمینه فراوری و طراحی پوشاک انجام می گردد.

این برند بر این باور است که بچه ها ایرانی شایسته پوشیدن پوشاکی با کیفیت بالا هستند. بر پایه همین باور مستحکم، پیانو سعی نموده است از مواد اولیه با کیفیت بالا و با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات به روز دنیا کیفیتی مناسب و درخور جامعه ایرانی را ارایه دهد.

گفتنی است که این شرکت توانسته است به وسیله ارتباط با دانشگاه های سطح کشور، برای افراد جوان و تحصیل نموده این بخش از صنعت ظرفیت شغلی نیز ایجاد کند.

داستان شیردال افسانه ای

شیردال ملقب به لاماسو از موجودات تخیلی و تاثیرگذار دنیا باستان است که در تمامی تمدن های آن دوران ردی از خود برجای گذاشته است.

این سمبل، نمادی از شیر، قوی ترین حیوان در زمین و عقاب قوی ترین پرنده در آسمان بوده است. همچنین شیردال را می توان در تمدن ایلام باستان که در آن موقع از بزرگ ترین و اصلی ترین مراکز شهرنشینی بود، یافت.

شیردال در تمامی تمدن ها نماد نگهبانی و قدرت بوده است. به عنوان مثال در سر در پایتخت ها و بعضی از شهر های مهم مجسمه ای از این شیر جهت حفاظت از شهر و دور نگه داشتن سارقان و دشمنان گذاشته بود. در بعضی از دوره های تاریخی شیردال بیماران را شفا می داده و همانطور که پیشتر به آن اشاره شد بارزترین نقش آن محافظت و نگهبانی از مردم یک شهر بوده است.

در حال حاضر پیانو، نماد شیردال را به عنوان هویت جدید برند خود انتخاب نموده است.

پیانو، در سال 1385 با راه اندازی خط فراوری پوشاک در گروه های سنی نوزاد تا نوجوان کار خود را شروع کرد و اکنون در 29 شهر ایران نماینده فروش فعال دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برند فعال حوزه پوشاک ایرانی می توانند به سایت این مجموعه به آدرس pianoproduce.com یا اینستاگرام مراجعه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: برترین ها
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17836

به "شیردال، برند جدید پیانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیردال، برند جدید پیانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید