فتح الله زاده: مخالف اصلی ام گفت فتح الله زاده باید مدیرعامل استقلال شود، احتمال حضورم در انتخابات فدراسیون کم است

به گزارش بلاگ پو، عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط را برای ادامه کار مناسب ندید، گفت: مخالف ترین فرد با من گفت فتح الله زاده باید مدیرعامل شود.

فتح الله زاده: مخالف اصلی ام گفت فتح الله زاده باید مدیرعامل استقلال شود، احتمال حضورم در انتخابات فدراسیون کم است

علی فتح الله زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره استعفایش از هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط کمی به هم ریخته است و به همین دلیل ترجیح دادم از سمتم استعفا کنم. کار من اجرایی است و حضورم به عنوان عضو هیئت مدیره نمی تواند کمکی به استقلال کند. من استعفا کردم تا فردی بیاید که بتواند از نظر مالی به باشگاه کمک کند.

وی ادامه داد: وظیفه هیئت مدیره سیاست گذاری است و اختیارات زیادی ندارد. از طرف دیگر سال هاست که کار اجرایی کرده ام و با این شرایط نمی توانستم در استقلال بمانم چرا که کمکی از دستم برنمی آمد. هر اتفاقی که می افتد هوادار از من انتظار دارد و من به عنوان عضو هیئت مدیره کاری از دستم برنمی آید. ماندنم در این شرایط به استقلال ضربه می زد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که آیا استعفایش به دلیل این است که مدیرعامل نشده، گفت: بحث مدیرعاملی نبود و احساس کردم برای باشگاه مفید نیستم. شرایط به گونه ای پیش رفت که ترجیح دادم نمانم. دوستان در هیئت مدیره لطف داشتند و من گزینه مدیرعاملی بودم اما در هر حال این اتفاق رخ نداد.

عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا وزیر ورزش مخالف مدیرعاملی او بود، گفت: نه اتفاقا وزیر ورزش اولین نفری بود که روی مدیرعاملی من نظر داشت. هیچ کس مخالف این موضوع نبود.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که در چنین شرایطی که هیئت مدیره و وزیر ورزش مخالف مدیرعاملی او نبودند، پس چرا به این مسئولیت انتخاب نشد، عنوان نمود: در مقطع کنونی نمی توانم درباره برخی مسائل حرف بزنم و توضیح بیشتری بدهم.

وی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند حضورش در استقلال برنامه ریزی شده بود تا محبوبیتش از بین برود و تخریب شود، گفت: این موضوع را قبول ندارم. مخالف ترین فرد با من در وزارت ورزش پس از دو جلسه نظرش به کلی تغییر کرد. آقای کریمی مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ابتدا مخالف اصلی حضورم بود اما بعد از دو جلسه با من گفت که فتح الله زاده باید مدیرعامل استقلال شود.

آیا قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارید؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال به خبرنگاران گفت: ممکن است برخی خناس ها بگویند که برای حضور در انتخابات فدراسیون از هیئت مدیره استقلال استعفا کرده ام در حالی که این دو موضوع منافاتی با هم ندارد. با توجه به شرایطی که وجود دارد احتمال حضورم در انتخابات فدراسیون فوتبال کم است چرا که لابی ها و تلاش ها از مدت ها پیش آغاز شده و الان برای این کار دیر شده است.

عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال درباره گلایه های فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه تأکید کرد: بهتر است دوستان در این باره توضیح دهند و من حرفی در این باره ندارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19481

به "فتح الله زاده: مخالف اصلی ام گفت فتح الله زاده باید مدیرعامل استقلال شود، احتمال حضورم در انتخابات فدراسیون کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: مخالف اصلی ام گفت فتح الله زاده باید مدیرعامل استقلال شود، احتمال حضورم در انتخابات فدراسیون کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید