فعالان رسانه به شور انتخاباتی یاری نمایند

به گزارش بلاگ پو، فرماندار خاش گفت: فعالان عرصه فضای مجازی، رسانه، اهل قلم، نخبگان و مدیران و آدمین های شبکه های اجتماعی با نقش اثرگذار خود به شور انتخاباتی و بالا بردن بینش سیاسی مردم در انتخاب آگاهانه یاری نمایند.

فعالان رسانه به شور انتخاباتی یاری نمایند

به گزارش خبرنگار از ، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در نشست فعالان فضای مجازی و رسانه خاش با اشاره به اینکه از روز یکشنبه نام نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شروع می گردد گفت: فعالان فضای مجازی و نخبگان جامعه باید زمینه حضور افراد شایسته و توانمند را برای عرصه رقابت در انتخابات آینده مجلس فراهم نمایند.

او ادامه داد: رعایت سه اصل حراست و صیانت از آرای مردم، بی طرفی و اجرای قانون در انتخابات ملاک عمل مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار خاش گفت: کثرت و تنوع قومیتی خاش فرصتی ارزشمند برای حفظ وحدت، همگرائی و تقویت انسجام، ایجاد فضایی با نشاط و امید آفرین در جامعه بوده که نخبگان، فعالان عرصه رسانه و مجازی می توانند زمینه مشارکت اقشار مردم را در حوزه های تصمیم گیری و دفاع از حقوق شهروندی را بالا ببرند.

او ادامه داد: پرداختن به اولویت ها و به چالش کشیدن مسئولان، کوشش برای دفاع از منافع مردم، فرهنگ سازی جهت ترویج معروفات و ارائه راهکارها، پیشنهادات و نقد های سازنده برای کاهش دادن مسائل از سوی فعالان مجازی و نخبگان جامعه به موفقیت های بیشتر در حوزه های مختلف یاری می نماید.

فرماندار خاش گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نا امید کردن مردم از خدمات نظام کوشش می نمایند.

او اعلام کرد: مقابله با گرانی ها، تثبیت امنیت و ارتقای شاخص های خدمت رسانی، حفظ منزلت اجتماعی و مشارکت دادن مردم در امور با جدیت توسط مسئولان دنبال می گردد.

ع

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16483

به "فعالان رسانه به شور انتخاباتی یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان رسانه به شور انتخاباتی یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید