فوتبال دنیا، پایانی دراماتیک برای یک مراسم خواستگاری در زمین فوتبال!

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - کام بازیکنی که در خلال یک مسابقه فوتبال از نامزدش خواستگاری کرد و جواب بله گرفت خیلی زود تلخ شد.

فوتبال دنیا، پایانی دراماتیک برای یک مراسم خواستگاری در زمین فوتبال!

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (دوشنبه) فوتبال دوستان شیلیایی شاهد یک اتفاق دراماتیک در فوتبال باشگاهی این کشور بودند که در عرض چند دقیقه لبخند خیلی ها را به آه و حسرت تبدیل کرد.

نقش اول این داستان بازیکنی به نام ادواردو بیو، هافبک ونزوئلایی تیم فوتبال دپورتس آنتوفاگاستا شیلی بود که بعد از زدن گل اول تیمش به تیم اورتون، سمت سکوهای ورزشگاه سائوسالیتو رفت و با در آوردن یک حلقه، از نامزدش خواستگاری کرد.

این اتفاق غیرمنتظره و رمانتیک خیلی ها از جمله طرفداران تیم حریف را تحت تأثیر قرار داد اما برای بیو با وجود اینکه موفق شد پاسخ مثبت بگیرد، پایانی خوش نداشت و دراماتیک از آب درآمد. فوتبال دنیا| قتل یک فوتبالیست به شیوه ای فجیع در برزیل

ادواردو بیو پس از برگشتن به زمین بازی گلی دیگر هم زد تا نتیجه 2 بر 2 مساوی گردد اما خیلی از زدن این گل نگذشته بود که استخوان درشت نی ساق پایش به طرز بدی شکست که او را چندین ماه خانه نشین و از زمین فوتبال دور می نماید. اتفاق بد دیگری هم اما برای بیو رخ داد و آن بر باد رفتن زحمات و گل هایش در این بازی بود چرا که تیمش در دقیقه هشتاد و سوم بازی گل سوم را خورد و باخت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2508

به "فوتبال دنیا، پایانی دراماتیک برای یک مراسم خواستگاری در زمین فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پایانی دراماتیک برای یک مراسم خواستگاری در زمین فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید