قسمت اول Ni no Kuni بازسازی و روی PS4 و سوییچ عرضه می گردد

به گزارش بلاگ پو، شرکت باندای نامکو می خواهد یکی از بهترین نقش آفرینی های نسل قبل را دوباره عرضه کند. در حالی که این رونمایی قرار بود یکی از غافلگیری های نمایشگاه E3 2019 باشد، زودتر از موعد به بیرون درز نموده است. بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch قرار است بازسازی روی کامپیوتر و پلی استیشن 4 عرضه گردد. نسخه ای بازسازی نشده از این بازی هم برای کنسول نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

قسمت اول Ni no Kuni بازسازی و روی PS4 و سوییچ عرضه می گردد

مجموعه بازی های Ni no Kuni در واقع در سال 2010 با یک بازی برای کنسول دستی DS کار خود را آغاز کردند. با این حال، این بازی کنسول DS که Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn نام داشت، یک سال بعد گسترش یافت و نسخه ای بسیار بزرگ تر و بهتر از آن برای پلی استیشن 3 عرضه شد. این بازی که Ni no Kuni: Wrath of the White Witch نام دارد، از بهترین نقش آفرینی های کنسول پلی استیشن 3 محسوب می گردد.

قسمت دوم بازی Ni no Kuni سال گذشته برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد و بازی کننده هایی که قسمت قبلی را روی پلی استیشن 3 بازی ننموده بودند، از مدت ها قبل از باندای نامکو درخواست داشتند تا نسخه ای از آن را روی کنسول های امروزی امروزی عرضه کند.

نسخه بازسازی شده، طبق آنچه روی وب سایت رسمی باندای نامکو نوشته شده، از نظر گرافیکی پیشرفت نموده است و هم چنین با میزان فریم بالاتری اجرا می گردد. این نسخه Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered نام گرفته است.

از طرفی، نسخه دیگری هم برای کنسول سوییچ در نظر گرفته شده است. این نسخه، کلمه Remastered را در اسم خود ندارد و به نظر نمی رسد که پیشرفتی در مقایسه با بازی اصلی نموده باشد.

تا آغاز نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس های پیش از آن صبر می کنیم.

عرضه نسخه بازسازی شده Ni no Kuni برای پاییز سال جاری در نظر گرفته شده است.

منبع: Gematsu

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7783

به "قسمت اول Ni no Kuni بازسازی و روی PS4 و سوییچ عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت اول Ni no Kuni بازسازی و روی PS4 و سوییچ عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید