لایحه دفاعی پرسپولیس به AFC ارسال شد

به گزارش بلاگ پو، فدراسیون فوتبال هند و باشگاه گوا چند روز قبل به دلیل انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس که از نظر آن ها توهین به مردم هند تلقی شده است از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کردند. پس از وصول این شکایت به پرسپولیس تیم حقوقی این باشگاه با همکاری یک وکیل بین المللی بلافاصله لایحه را تنظیم کرد و توضیحات و دفاعیات خود را به AFC فرستاد.

لایحه دفاعی پرسپولیس به AFC ارسال شد

هرچند قبل از ارسال این لایحه مدیران باشگاه پرسپولیس به طریق مختلف به دلیل انتشار این پست عذرخواهی و با هندی ها برای جلوگیری از شکایت آن ها مذاکره کردند، اما طرف مقابل به هیچ وجه کوتاه نیامد تا اکنون ارکان قضایی AFC پس از آنالیز لوایح طرفین نسبت به این پرونده رسیدگی کند.

این در شرایطی است که درگاه های ارتباطی و اطلاع رسانی پرسپولیس در اختیار کارگزار باشگاه قرار گرفته و این پست هم توسط یکی از عوامل تیم رسانه ای کارگزار منتشر شده، اما پرسپولیسی ها نمی توانند در این شکایت بین المللی به این مسئله دلخوش باشند، زیرا پست مذکور در صفحه اینستاگرامی باشگاه منتشر شده و به نظر نمی رسد مسائل داخلی پرسپولیس به AFC ارتباط داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47710

به "لایحه دفاعی پرسپولیس به AFC ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه دفاعی پرسپولیس به AFC ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید