لزوم رعایت الگوی اسلامی ایرانی در حوزه ساخت و ساز

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: معاون عمرانی استاندار رعایت الگوی اسلامی ایرانی را در طراحی و ساخت منازل مسکونی و اداری استان امری لازم و ضروری دانست.

لزوم رعایت الگوی اسلامی ایرانی در حوزه ساخت و ساز

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران قزوین درباره توجه به کیفیت ساخت و ساز در استان اظهار کرد: اصل اول در ساخت و ساز توجه به کیفیت پروژه های عمرانی و دقت در ساخت وساز شیوه های معماری ایرانی اسلامی است که بخش اعظم این کاربه عهده بخش خصوصی و فعال حوزه صنعت ساخت وساز است .

معاون عمرانی استاندار در ادامه اضافه نمود: در سال 91 غریب به 2 میلیون متر مربع ساخت و ساز توسط حوزه بخش خصوصی انجام شده که این در نوع خود رقم قابل توجهی است و تعامل بین بخش خصوصی و متولیان ساخت وساز می تواند کمک بسیار موثری درجهت اجرایی نمودن اهداف سازمان باشد.

حبیبی رعایت الگوی اسلامی ایرانی را یکی دیگر از بحثهای شهر سازی خواند واضافه نمود: داشتن سیما و منظر مناسب در شهر سازی و در نظر دریافت کیفیت ساختمان یکی از اهداف در شهر سازی اسلامی است.

وی اضافه نمود: عمده بحث صنعت ساخت و ساز به خود مردم برمیگردد که باید موضوع طراحی ایمن در ساخت و ساز را مد نظر قرار داده و به مجموعه های بخش سرمایه گذاری و نظارتی مجموعه نظام مهندسی اعتماد داشته باشند.

حبیبی شرح داد: حداکثر هزینه یک طراحی خوب که می تواند منجر به اجرای مناسب ساخت و سازیک ساختمان باشد، فقط 2 در صد هزینه اجرای یک ساختمان خوب است که شایسته است مردم عنایت ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

ب

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25364

به "لزوم رعایت الگوی اسلامی ایرانی در حوزه ساخت و ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم رعایت الگوی اسلامی ایرانی در حوزه ساخت و ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید