ماجرای ویلای جنجالی در ارتفاعات کلاردشت و احداث بالابر برقی ، جنجال یک ویلا در میان جاذبه های گردشگری بی نظیر

به گزارش بلاگ پو، پرونده ساخت ویلای شخصی در منطقه مرتفع رودبارک کلاردشت که با بالابر برقی قابل دسترسی است در دستور پیگیری قرار گرفت.

ماجرای ویلای جنجالی در ارتفاعات کلاردشت و احداث بالابر برقی ، جنجال یک ویلا در میان جاذبه های گردشگری بی نظیر

خبرنگاران: کلاردشت در غرب مازندران به خاطر برخورداری از آب و هوای خنک کوهستانی و قرار دریافت در دامنه کوه های علم کوه و تخت سلیمان از جمله شهرستان های پرجاذبه استان مازندران است که در ماه های گرم سال به شدت مورد توجه گردشگران است.

تصاویر ویلایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در ارتفاع صخره ای ساخته شده و برای دسترسی به آن هم پله برقی و چند دستگاه بالابر نصب شده است. از سازنده ویلا با عنوان کوهخوار یاد و ادعا شده که ویلا در منطقه مرتفع رودبارک شهرستان کلاردشت واقع است.

جواد فلاح رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلاردشت در واکنش به این تصاویر به ایرنا گفت: این ویلا هشت سال پیش در زمینی به مساحت حدود 10 هزار متر مربع که جزء مستثنیات است ساخته شده و یکهزار متر مربع از این زمین نیز مورد تصرف قرار گرفته بود که حکم خلع ید آن پارسال صادر شد ولی تاکنون اجرا نشده است.

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاردشت پس از انتشار مطالب و تصاویر در فضای مجازی به این اداره دستور داده تا هر چه زودتر نسبت به قانونی یا غیرقانونی بودن ساخت این واحد و تجهیزات نصب شده برای آسانسور از سوی مالک اقدام شود.

به گزارش خبرنگاران، از جاذبه های دیدنی و بکر کلاردشت می توان به رودخانه پرخروش سردآبرود آن اشاره کرد، این رودخانه که جزئی از رودخانه های حفاظت شده کشور است، در سراسر رودبارک جریان دارد و با تقسیم کردن این محل به دو قسمت فضایی دل انگیز را به وجود آورده است.

آبشار اکاپل در رودبارک نیز بی نظیر است. این آبشار زیبا با دارا بودن چشمه ها و یخچال های طبیعی هر گردشگری را مجذوب خود می کند. کوه ها و مناطق بالادست روستای رودبارک نیز دارای گیاهان دارویی و انواع سبزی های کوهی و قارچ های مختلف است. منطقه ونداربن یکی از زیبا ترین نقاط این روستا است که زیبایی وصف ناپذیری دارد..

مسجد محل رودبارک نیز یکی از عجایب هنر معماری به شمار می رود، مسجدی با حدود 200 مترمربع مساحت بدون وجود هیچ ستونی در وسط آن یکی از خلاقانه ترین اثر معماری در کلاردشت است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: چمدان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10671

به "ماجرای ویلای جنجالی در ارتفاعات کلاردشت و احداث بالابر برقی ، جنجال یک ویلا در میان جاذبه های گردشگری بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ویلای جنجالی در ارتفاعات کلاردشت و احداث بالابر برقی ، جنجال یک ویلا در میان جاذبه های گردشگری بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید