مالکان خانه های تخریب شده مازندران در سیل اخیر زمین دریافت می نمایند

به گزارش بلاگ پو، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: با هماهنگی بنیاد مسکن و منابع طبیعی زمینی برای مالکان خانه های تخریب شده سیل درنظر گرفته می گردد.

مالکان خانه های تخریب شده مازندران در سیل اخیر زمین دریافت می نمایند

مهدی راز جویان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض به خسارت دیدگان سیل اخیر اظهار کرد: تاکنون بیش از 15 میلیارد تومان یاری بلاعوض به مردم پرداخت شده است.

وی در خصوص تخصیص اعتبار خسارات در بخش کشاورزی نیز اعلام کرد: تاکنون 79 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی شامل دام، طیور، باغ ها و غیره تخصیص پیدا نموده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران توضیح داد: از سوی بنیاد احسان برکت نیز لوازم منزل به سیل زدگان اهدا خواهد شد که 15 فقره از این لوازم رسیده و 500 فقره دیگر به زودی به دست مردم خواهد رسید.

راز جویان توضیح داد: همچنین هزار رأس دام سبک نیز به دامداران آسیب دیده به وسیله این بنیاد اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه راه های روستایی همچنان دچار رانش است و با توجه به بارش شب گذشته این رانش ها افزایش پیدا نموده گفت: هرچند در بحث احداث پل های آسیب دیده تخصیص اعتباری صورت نگرفته اما برای عبور موقت اقداماتی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در خصوص وضعیت آب شرب شهرهای استان نیز یادآور شد: در حال حاضر تمامی آب شهرهایی که در سیل اخیر دچار مشکل بودند وصل شده و مشکل قطعی آب شرب وجود ندارد.

راز جویان در خصوص آخرین وضعیت شهر زیرآب هم گفت: شرایط در زیرآب در حال حاضر عادی بوده و دیوار سازی رودخانه توسط آب منطقه ای در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: با توجه به لایروبی رودخانه، در بارندگی شب گذشته با افزایش حجم آب رودخانه تلار مسئله ای به وجود نیامده است.

راز جویان در بحث احداث منازل مسکونی تخریب شده در حریم رودخانه شهرستان زیراب اعلام کرد: مقرر شد با هماهنگی بنیاد مسکن و منابع طبیعی زمینی برای مالکان خانه های تخریب شده سیل در نظر گرفته گردد تا ساخت ساز در مکان جدیدی انجام گردد و در این راستا مردم باید تقاضای خود را به بنیاد مسکن ارائه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6485

به "مالکان خانه های تخریب شده مازندران در سیل اخیر زمین دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکان خانه های تخریب شده مازندران در سیل اخیر زمین دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید