مبتلایان به کرونا در دنیا از 1 میلیون نفر فراتر رفت

به گزارش بلاگ پو، آخرین آمارها حاکی از ان است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به بیش از یک میلیون و سه هزار نفر و قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر دنیا نیز به بیش از 51 هزار و 500 نفر رسیده است.

مبتلایان به کرونا در دنیا از 1 میلیون نفر فراتر رفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس آمار سایت WorldOMeters تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به بیش از یک میلیون و سه هزار نفر رسیده است.

همچنین بر اساس آمار این سایت، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به 51 هزار و 522 نفر رسیده است.

تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا که توانسته اند بهبودی خود را بدست بیاورند نیز به 210 هزار و 500 نفر رسیده است.

در حال حاضر آمریکا با بیش از 237 هزار مبتلا به کرونا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در دنیا را دارد و قربانیان این ویروس در این کشور نیز بیش از 5 هزار و 700 نفر بوده اند.

ایتالیا نیز پس از آمریکا با بیش از 115 هزار مبتلا دومین کشور در تعداد مبتلایان به کرونا در دنیا است. البته ایتالیا با ثبت 13 هزار و 915 قربانی در میان مبتلایان به ویروس کرونا، بیشترین تلفات را در دنیا دارد.

بحران شیوع ویروس کرونا در حالی شتاب می گیرد که آمریکا با مشکل کمبود شدید تجهیزات پزشکی و حفاظتی برای کادر درمانی خود روبرو است.

طی روزهای اخیر فرمانداران ایالت های متعددی در آمریکا گفته اند که آنها تقریبا تجهیزات کافی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده اند.

ند لامونت فرماندار ایالت کانکتیکت روز سه شنبه گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به سرانجام رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد. (جزئیات بیشتر)

.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23124

به "مبتلایان به کرونا در دنیا از 1 میلیون نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلایان به کرونا در دنیا از 1 میلیون نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید