مجازات 2 بازیکن کالچو به جرم تبانی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: با مجازات 2 بازیکن شاغل در فوتبال ایتالیا به جرم تبانی برای معین نتیجه یک بازی، فصل دیگری در تاریخ فساد کالچو به ثبت رسید.

مجازات 2 بازیکن کالچو به جرم تبانی

به گزارش خبرنگاران، 2 بازیکن از تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، موسوم به سری A به جرم دست داشتن در تبانی معین نتیجه یکی از بازی های این لیگ مجازات شدند.

پائولو ویتور بارتو، مهاجم تیم تورینو و جووانی مارچیز، مدافع تیم جنوا 2 بازیکنی هستند که پیش از این به تبانی متهم شده بودند اما علیه حکمی که کمیته انضباطی برای آنها صادر نموده بود فرجام خواهی کردند.

این فرجام خواهی به جایی نرسید چون دادستانان ایتالیایی با تایید اتهام آنها، برای این 2 بازیکن محرومیتی 3 ماهه و جریمه نقدی 10 هزار یورویی در نظر گرفتند. جرمی که بارتو و مارچیز مرتکب شده اند این بوده که مقامات انضباطی کالچو را از وقوع تبانی که در دوران حضورشان در تیم باری - از سال 2008 تا 2011 - اتفاق افتاده آگاه ننموده اند.

یکی دیگر از بازیکنانی که به جرم دست داشتن در تبانی مجازات شده، داویده لانزافامه بازیکن تیم باری است که فصل گذشته به طور قرضی برای تیم هونود مجارستان توپ زد. دادستانان ایتالیایی برای او محرومیتی 16 ماهه و جریمه ای 40 هزار یورویی در نظر گرفته اند.

طبق گزارش دادستانی ایتالیا، تیم باری در زمان حضور این سه بازیکن به عمد در 2 بازی برابر تیم های سمپدوریا و پالرمو نتیجه را واگذار کرد تا این 2 تیم پاداشی 140 هزار یورویی دریافت نمایند.

ژان فرانسوا ژیله، دروازه بان فرانسوی تیم باری که پرونده او هنوز در جریان است، یکی دیگر از بازیکنانی است که به تبانی متهم است و گفته می گردد در صورت گناهکار شناخته شدن ممکن است 4 سال از حضور در میادین فوتبال محروم گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11515

به "مجازات 2 بازیکن کالچو به جرم تبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات 2 بازیکن کالچو به جرم تبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید