مدیرعامل صندوق احیا منصوب شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی، هادی میرزایی را به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منصوب کرد.

مدیرعامل صندوق احیا منصوب شد

به گزارش خبرنگاران، در متن حکم دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خطاب به هادی میرزایی آمده است:

به استناد مواد 8 و 10 اساسنامه صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و صورت جلسه هیئت امنای صندوق به تاریخ 1398/03/18 و با توجه به تجربیات جناب عالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی منصوب می شوید.

تدوین سیاست های اجرایی، اقتصادی، فنی، اقتصادی، حمایتی و برنامه ریزی برای تحقق اهداف و وظایف قانونی صندوق، جلب همکاری و مشارکت بخش دولتی، بخش عمومی غیردولتی، بخش خصوصی داخلی و خارجی و جوامع محلی در امر توسعه صنایع دستی و فرش دستباف، احیا و بهره برداری از بناها و اماکن و بافت های تاریخی و فرهنگی قابل احیا با تأکید بر اقامتگاه های بوم گردی، شناسایی، تفکیک و طبقه بندی بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی قابل احیا، تدوین شاخص ها و دستورالعمل های ناظر بر نحوه معین کاربری بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، پایش و ارزیابی و نظارت بر اجرای طرح های مرمت و احیا و بهره برداری از اماکن و بافت های تاریخی، همکاری و هماهنگی با معاونت میراث فرهنگی و پژوهشگاه سازمان و سایر حوزه های درون سازمانی، از اهم شاخصه هایی است که انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و سامان دهی مناسب و بهره گیری از توان کارشناسان و صاحب نظران و تعامل و همکاری مستمر با حوزه های ذی ربط درون و برون سازمانی شاهد تحول مثبت در کارکردهای صندوق و تحقق اهداف و برنامه های سازمان باشیم.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11263

به "مدیرعامل صندوق احیا منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل صندوق احیا منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید