مظلومی: مثل فتحی، ما هم از شفر حمایت می کنیم

به گزارش بلاگ پو، کمیته فنی باشگاه استقلال مثل سرپرست باشگاه، حمایت کامل خود را از کادرفنی اعلام نمود. همچنین در خصوص موضوع اضافه شدن دستیار جدید به کادرفنی هم بحثی در جلسه کمیته فنی مطرح نشد.

مظلومی: مثل فتحی، ما هم از شفر حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران ،جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال عصر شنبه و با حضور وینفرد شفر سرمربی این تیم، نصرالله عبداللهی مدیرفنی استقلال و اعضای این کمیته(بهتاش فریبا، پرویز مظلومی، مجید رضائی، مجید نامجو مطلق و امیدرضا روانخواه) برگزار گردید. پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی کمیته فنی درباره این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار گردید. صحبت ها و مطالب مختلفی از جمله مباحث فنی مطرح گشت. آقای شفر تحلیلی از دو بازی قبلی تیم به اعضای کمیته فنی ارائه داد و اعضای کمیته فنی هم متقابلا نظرات خود را در خصوص موارد ارائه شده بیان کردند.هدف اعضای کمیته فنی فقط یاری به تیم در جهت بهتر شدن شرایط استقلال است. همه ما و سرمربی در این خصوص متحد و هم نظر هستیم. کمیته فنی باشگاه استقلال مثل سرپرست باشگاه، حمایت کامل خود را از کادرفنی اعلام می نماید. همچنین در خصوص موضوع اضافه شدن دستیار جدید به کادرفنی هم بحثی در دستور جلسه قرار نداشت.

1

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2599

به "مظلومی: مثل فتحی، ما هم از شفر حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: مثل فتحی، ما هم از شفر حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید