معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشی های استان فارس

به گزارش بلاگ پو، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی روسای هیات های ورزشی فارس حضور یافت.

معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشی های استان فارس

به گزارش خبرنگار از ، داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این همایش گفت: از استان فارس صحبت کردن با تاریخ و فرهنگ کهنی که دارد مشکل است و خوشحالم که امروز در میان شما حضور دارم.

وی اضافه نمود: در تنها دورانی که مردم یک کشور اجازه ندادند که استکبار جهانی دست درازی به کشورشان کند، در چهار دهه انقلاب اسلامی ایران بوده و آن هم بخاطر تاریخ و فرهنگ غنی ایران و عزتی است که مردم با مبارزات خود نشان دادند و هنوز هم دشمن هر روز یک توطئه را بر علیه مردم ایران طراحی می نماید، اما پایداری و مقاومت مردم ایران اجازه نداده وجبی از خاک کشورمان بدست دشمن بیفتد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اضافه نمود: در 40 سال اخیر در توسعه زیر ساخت، ساخت سالن های ورزشی، پیروزیت ورزشکاران و بخصوص ورزش بانوان رشد چشم گیری داشتیم که با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این تنها در گرو امید داشتن و امید به مردم رقم خورده است و برای غربی ها درد آور است که ببینند با وجود تحریم ها و مشکلاتی که برای ایران بوجود می آورند باز هم ورزشکاران ایرانی در رشته های ورزشی خوش می درخشند و سکو های جهانی را فتح می نمایند.

داورزنی توضیح داد: اگر نتوانستیم در بعضی امور پیروز باشیم به ضعف خودمان بر می گردد و تنها با برنامه ریزی و استراتژی می توان آینده روشنی را در تمامی حوزه ها بخصوص ورزش متصور بود و به جرات می گویم رشد ورزش بانوان در سال های اخیر تنها مدیون انقلاب و جمهوری اسلامی بوده و تمامی زحمتکشانی که در استان ها برای کسب افتخار آفرینی بانوان از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در سرانجام گفت: پرچمی که در بازی های آسیایی، جهانی و المپیک بالا می رود نتیجه یک کار گروهی در استان ها است و برنامه ریزی دقیقی که در توسعه زیرساخت ها و استعدادیابی ورزشکاران صورت می پذیرد.

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این گردهمایی گفت: تمام پیروزیت هایی که در این سال ها در زمینه توسعه زیرساخت های ورزشی استان و ورزشکاران کسب شده همگی مرهون کوشش های نخبگان و روسای هیات های ورزشی استان است و امیدوارم روز به روز بر تعداد این پیروزیت ها اضافه گردد.

وی اضافه نمود: ما بر طبق برنامه نقشه راه خود را ترسیم کردیم و از ابتدای سال تا خاتمه بر اساس برنامه ریزی جلو می رود و تنها مسئله ای که بر سر راه ما قرار گرفته است بحث تامین اعتبارات اقتصادی ورزشی برای هیات ها است که امید داریم با نظر معاون وزیر ورزش و جوانان مه امروز به شیراز سفر نموده این مشکل برطرف گردد و دومین موضوع میزبانی مسابقات بین المللی است که کمتر در استان فارس برگزار می گردد و با داشتن زیر ساخت های مناسب می توانیم میزبانی مناسبی از رویداد های جهانی و آسیایی داشته باشیم که نظر مثبت وزارت ورزش و جوانان را می طلبد تا در سال 98، حداقل چهار رویداد را در شیراز برگزار کنیم.

محسن سالاری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت:: ازعان داریم منابع ما محدود است و باید با یک برنامه ریزی درست رو به جلو حرکت کرد و هدفمان توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی است و بر اساس این هدف ها ورزشکاران و هیات های مدال آور را آنالیز می کنیم تا در چشم انداز ما که سال 1400 است بتوانیم پیروزیت هایی به مراتب تاثیرگذارتر بدست آوریم.

سالاری اعلام کرد: در حوزه امور باشگاه ها به استان های 1000 باشگاهی پیوستیم، ولی تسهیلاتی که برای این باشگاه های در نظر گرفته شده بسیار کم است و از سوی دیگر نگاه بیشتر به ورزش قهرمانی است که باید نگاه بهتر و متعادل تری به تمامی رشته ها گردد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ابراز امیدواری کرد در توسعه منابع استانی باید از پتانسیل تمام استان ها استفاده گردد و این در حالیست که استان هایی مانند فارس و بوشهر هیچ سهمی در مدیریت کلان ورزش کشور و روسای فدراسیون ها ندارد.

چ

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4456

به "معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشی های استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشی های استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید