مقام فرانسوی: بحران کرونا در فرانسه وخیم تر خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس سرویس بهداشت و سلامت فرانسه نسبت به وخیم شدن بسیار سریع بحران کرونا در این کشور هشدار داد.

مقام فرانسوی: بحران کرونا در فرانسه وخیم تر خواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جروم سالومون رئیس سرویس بهداشت و سلامت فرانسه امروز دوشنبه گفت: شیوع ویروس کرونا در فرانسه بسیار نگران کننده است و اوضاع به سرعت وخیم تر می شود.

وی افزود: تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا هر 3 روز دو برابر می شود. از شهروندان فرانسوی می خواهم تا این مساله را درک کنند که افرادی هستند که بیمارند، کسانی که نیاز به مراقبت دقیق پزشکی دارند و تعداد این افراد به صدها نفر رسیده است.

بر اساس آمارهای رسمی که روز یکشنبه منتشر شده، فرانسه تا به امروز ابتلای بیش از 5423 نفر به ویروس کرونا را تایید کرده و بیش از 127 نفر نیز جان باخته اند.

در 24 ساعت قبل از آن تعداد موارد ابتلا به کرونا در فرانسه به 900 نفر و تعداد قربانیان به 36 نفر رسیده بود. بیش از 400 نفر نیز در بیمارستان ها بستری هستند که حال آنها وخیم گزارش شده است.

این مقام فرانسوی گفت: این نگرانی جدی وجود دارد که سرعت شیوع ویروس کرونا فراتر از حد توان بیمارستان های ما شود و این چیزی است که مطلقا می خواهیم از آن جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که باید جلوی شیوع سریع این ویروس را بگیریم. ساده ترین راه برای جلوگیری از شیوع این ویروس ماندن در خانه است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22001

به "مقام فرانسوی: بحران کرونا در فرانسه وخیم تر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام فرانسوی: بحران کرونا در فرانسه وخیم تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید