مورینیو: از بازیکنانم حداکثر انتظارات را دارم، شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام بعد از فزونی تیمش مقابل لودوگورتس بلغارستان گفت از بازیکنانش انتظارات زیادی دارد.

مورینیو: از بازیکنانم حداکثر انتظارات را دارم، شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه لودوگورتس بلغارستان به رجحان 3 بر یک دست یافتند، پس از این بازی گفت: ما درباره بازیکنانی سطح بالا، بازیکنان تاتنهام و بازیکنان لیگ رجحان صحبت می کنیم. من همواره از بازیکنانم حداکثر انتظارات را دارم و همواره مطالبه گر هستم. در این بازی هم چیزهایی بود که از آنها ناراضی هستم.

وی اضافه نمود: ما بازیکنانی داریم که با عملکرد خوب خود فرصتی را به دیگر بازیکنان برای بازی در پست شان نمی دهند، چون عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند. بازیکنانی که به طور مرتب بازی نمی نمایند باید بدانند که هر دقیقه که فرصت بازی پیدا می نمایند، فرصتی برای ثابت کردن خود و البته لذت حداکثری بردن از بازی شان است.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام همچنین درباره زننده گل سومش در این بازی گفت: لوسلسو به هنگام پا به توپ بودن خوب بود، اما در زمان بدون توپ بودن خیلی خوب نبود. شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست، چون تمرینات پیش فصل نداشته است. در جریان قرنطینه فصل گذشته، او مشکلاتی داشت و زمانی که دیگر بازیکنان تمرین می کردند، جیووانی تمرین نکرد. حالا او آرام آرام به شرایط ایده آلش خواهد رسید. این اما آن لوسلسوی فوق العاده ای که ما می شناسیم، نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تاتنهام حالا باید خود را برای بازی روز یکشنبه با وست برومویچ در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس آماده کند و سپس باید در یک بازی حساس با منچسترسیتی روبه رو گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37125

به "مورینیو: از بازیکنانم حداکثر انتظارات را دارم، شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: از بازیکنانم حداکثر انتظارات را دارم، شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید