نبی: ایران بهترین گزینه برای میزبانی مرحله مقدماتی جام جهانی است، تمام بازیکنان زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند

به گزارش بلاگ پو، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شد ایران در خرداد ماه سال آینده شرایط لازم برای میزبانی از مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 را دارد.

نبی: ایران بهترین گزینه برای میزبانی مرحله مقدماتی جام جهانی است، تمام بازیکنان زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون درباره سال 99 و فعالیت های فدراسیون در این سال گفت: قبل از هر چیز ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز مرد را به عموم مردم تبریک می گویم. بحث کرونا بر همه شئون زندگی در دنیا تأثیر گذاشته بود و فوتبال هم از این موضوع مستثنی نیست. در کشور ما با همت باشگاه ها، هیئت های فوتبال استان ها، سازمان لیگ در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان ده ها هزار مسابقه برگزار می گردد. پس از شیوع ویروس کرونا، با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و همچنین همکاری ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت های استانی با شجاعت و رعایت چارچوب های پروتکل ها موارد را پیش بینی کردند و چرخه فوتبال متوقف نشد و مسابقات براساس تقویم پیش رفت.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی در سال 99 چه در داخل و چه در خارج از کشور به بهترین شکل انجام شد. البته تقویم رقابت های ملی به سال 1400 موکول شد. تیم های ملی ما برای حضور در رویدادهای مربوطه بسیار آماده بودند، اما به هر حال مسابقات به تعویق افتادند. تیم ملی بزرگسالان در ابتدای فروردین اردوی خود را شروع می نماید. در این اردو لژیونرها هم براساس فهرست آقای اسکوچیچ حضور دارند، چون این اردو در مقطع زمانی فیفادی خواهد بود. این اردو زمینه ساز بازی های تیم ملی در خرداد ماه سال آینده است. لیگ بهترین محل برای آزمایش بازیکنان شاغل در داخل کشورمان است. کادر فنی مرتباً بازی ها را می بیند. لژیونرها هم در شرایط خوبی هستند و جوانان بسیار مستعدی در کشورهای خارجی داریم که مدنظر آقای اسکوچیچ هستند. کلاً تمام نفرات زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی متمرکز رقابت های مقدماتی جام دنیای را داده است. در خرداد ماه بهترین آب و هوا در تهران است و از بُعد استادیوم ها هم شرایط خوبی برای میزبانی داریم. این پیش بینی در فدراسیون انجام شده است و فکر می کنم روی کاغذ ما بهترین گزینه برای میزبانی مرحله متمرکز مقدماتی جام دنیای هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: اساسنامه در سنوات گذشته به تأیید فیفا نرسیده بود، اما در 22 آبان سال جاری برای نخستین بار به تأیید فیفا رسید و در نهایت 8 آذر هم در مجمع تصویب شد. خوشبختانه از این فاز عبور کردیم و مراحل مربوط به ثبت نام ها کاندیدا انجام شد. کمیته های انتخاباتی فدراسیون در این بخش بسیار پرکار بودند و متعاقب آن کمیته اجرایی برگزاری مجمع جلسات متعددی داشت. امیدواریم برای 10 اسفند انتخابات به بهترین شکل برگزار گردد. شرایط به خوبی مهیاست و امیدواریم در مجمع شاهد رقابتی مناسب باشیم و هر کسی این امانت را به دست می گیرد بتواند امانت دار خوبی برای مردم عزیز کشورمان باشد.

فدراسیون فوتبال سال های سال در آسیا و همین طور دنیا خودش را نشان داده است.، نبی با بیان این جمله اضافه کرد: امیدواریم افرادی که در هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب می شوند، با توجه به استاندارهای موردنظر چرخ فوتبال را به گردش در بیاورند و در آینده بتوانیم گام های بلندی برداریم. این مجمع آزمایش خوبی برای 11 عضو جدید هیئت رئیسه است. به طور حتم مسئولیت فقط در حرف زدن نیست و مهم این است که در عملگرایی پیروز باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره اینکه چه صحبتی با اعضای مجمع و کاندیداها دارد گفت: اعضای مجمع فدراسیون افرادی هستند که دستی بر آتش دارند و در فوتبال زندگی نموده اند. این اشخاص مسئولیت مهمی دارند که بهترین تشخیص را داشته باشند و به نوعی هم افزایی نمایند تا فردی که برنامه محور است و در کارش به نظرات جمع توجه می نماید، انتخاب گردد. حضور در هیئت رئیسه یک کار جمعی است و انفرادی نیست. نزدیک به 69 کاندیدا در سمت های مختلف وجود دارند و امیدواریم اشخاصی که جمع بندی مجمع هستند، برگزیده شوند تا فوتبال به بهترین شکل به توسعه خودش ادامه دهد. امیدواریم در این کار پیروز و مؤید باشند.

وی درباره آخرین شرایط پیشنهاد ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 در ادامه گفت وگو با استودیو فوتبال توضیح داد: ما مطابق دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا مرحله به مرحله پیش رفتیم. قرار بود بازرسان AFC در اسفند ماه به ایران بیایند که این سفر به دلیل موضوع کرونا به تعویق افتاد. منتظر تاریخ جدید هستیم تا با هماهنگی انجام شده بحث بازرسی صورت گیرد.

نبی درباره ورودی و خروجی های اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: مبالغ و مخارج فدراسیون فوتبال بالانس نیست. ورودی ها کاملاً تعیین است که سهل الوصول است و وصول می گردد، اما بعضی از آنها دریافتش سخت است که فعلاً نباید فکرش را کنیم. برای مثال حق پخش که البته مجلس محترم در این باره مقرراتی را تصویب نموده است و منتظر اجرای آن هستیم. فوتبال خواسته عام و خاص و پیر و جوان است و باید هزینه هایش را از حقوق خود دریافت کند. برای توسعه به سرمایه گذاری احتیاج است و طبیعی است وقتی می توانیم پیروز باشیم که بستر فراهم گردد. امیدواریم حقوق حقه فوتبال وجود داشته باشد که موضوعات را جمع کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44025

به "نبی: ایران بهترین گزینه برای میزبانی مرحله مقدماتی جام جهانی است، تمام بازیکنان زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: ایران بهترین گزینه برای میزبانی مرحله مقدماتی جام جهانی است، تمام بازیکنان زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید