نعمتی: کاندیداها نباید وارد حاشیه شوند، به اصطلاح فن بدل خوردم!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی در مراسم معارفه خود با بیان این مطلب اضافه کرد: با مدیریت صحیح و استفاده از همه تفکرها که در کشتی وجود دارد، به ویژه پیشکسوتان و بزرگان و همچنین تمامی خانواده کشتی که خانواده بزرگی است کار را پیش می بریم. باید بتوانیم در این راه از نظرات همه صاحب نظران نهایت استفاده را ببریم.

نعمتی: کاندیداها نباید وارد حاشیه شوند، به اصطلاح فن بدل خوردم!

وی ادامه داد: در این بین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ما نباید آسیب ببینند. ما در مقطعی هستیم که رقابت های جهانی و گزینشی المپیک را در پیش داریم. در کنار آن تیم های نوجوانان و جوانان ما نیز رقابت های آسیایی و جهانی را در پیش دارند و باید با همفکری و کوشش، کار بخوبی پیش برود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی توضیح داد: در بحث انتخابات هم باید فضا را به گونه ای هماهنگ کنیم که کاندیداها رأی خود را بواسطه رأی مجمع بدست آورند زیرا نظام ما نظام مردم سالاری است. هرکس در هر کجا بخواهد رأی بیاورد باید در فرآیند انتخابات شرکت کند و در نهایت رؤسای هیأت های کشتی استان ها و سایر اعضای مجمع باید به کسی برسند که جامع الشرایط اداره کشتی باشد.

نعمتی تاکید نمود: خواهشی که از کاندیداها دارم بخصوص کسانی که سال ها برای کشتی زحمت کشیده اند و یک ثروت ملی برای کشور و به ویژه کشتی هستند، این است که وارد فضای حاشیه ای نشوند. به نظر من فضای جنجالی که امروز در فضای مجازی می بینیم نباید وجود داشته باشد. تقاضای من از همه این عزیزان این است که یادشان باشد سال ها در کنار هم بودند و این رفاقت هاست که می ماند. اینکه این حواشی وجود داشته باشد برای کشتی و مجمع انتخابات آن بد خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشتی از قدیم ورزش پهلوانی و با منش جوانمردی بوده و ما معتقدیم مقتدایمان آقا امیرالمومنین (ع) است. از دوستان کشتی گیر می خواهم وارد مسائل حاشیه ای نشوند و فقط تبلیغ خودشان و توانمندی هایی را که دارند انجام دهند، چرا که تخریب همدیگر کار درستی نیست و به دور از منش پهلوانی است.

وی اعلام کرد: دوست نداشتم در رأس مجموعه کشتی باشم و وزیر ورزش و جوانان نیز در جریان این موضوع هستند، اما در چند جلسه به بنده اصرار شد این مسئولیت را قبول کنم و به اصطلاح کشتی گیران فن بدل خوردم، اما در ادامه باید کوشش کنیم که انتخابات برگزار گردد. در این بین خیلی از عزیزان ما به گونه ای رفتار می نمایند که این انتخابات شاید سر موعد انجام نمی گردد، اما این اطمینان را می دهم انتخابات انجام می گردد. اگر این مسئولیت را پذیرفتم با قدرت آمدم تا یاری کنم تا نگرانی وجود نداشته باشد. شاید بعضاً هم در فضای رسانه ها مسائلی مطرح گردد، اما آنچه مهم است اهمیت کشتی است و نباید کاری کنیم بزرگی کشتی آسیب ببیند. امیدوارم خدا ما را در این راه یاری کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6805

به "نعمتی: کاندیداها نباید وارد حاشیه شوند، به اصطلاح فن بدل خوردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: کاندیداها نباید وارد حاشیه شوند، به اصطلاح فن بدل خوردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید