نمایش درخت زیتونِ سعد در بخش رقابتی جشنواره قزاقستان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه درخت زیتونِ سعد به کارگردانی احمد زایری و به تهیه کنندگی مهدی مطهر در بخش مسابقه جشنواره ارتیس سینما قزاقستان به رقابت می پردازد.

نمایش درخت زیتونِ سعد در بخش رقابتی جشنواره قزاقستان

فیلم درخت زیتونِ سعد که قبلا برنده جایزه بهترین کارگردانی و جایزه ویژه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره کینو منچستر انگلستان شده بود در جشنواره ارتیس سینما قزاقستان به نمایش در خواهد آمد.

فیلم های بخش رقابتی کوتاه این رویداد سینمایی شامل آثاری از کشورهایی چون ایران، استرالیا، کانادا، برزیل، چین، ایرلند، ایتالیا، مکزیک، نیوزلند، نروژ، صربستان، کره جنوبی، سوئیس، بریتانیا، ونزوئلا و ... است که در چندین بخش رقابتی شامل روایتی، مستند و انیمشن به نمایش گذاشته می شوند.

درخت زیتونِ سعد داستان پسربچه ای از سوریه به نام سعد است که فوتبال بازی می نماید و آرزوهای بزرگ دارد اما جنگ ناگهان جهت زندگی او را تغییر می دهد.

عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه با احمد زایری همکاری داشته اند، عبارتند از تهیه کننده: مهدی مطهر، بازیگران: رنا شمیس و عبدالرحیم الحلبی، مدیر فیلمبرداری: محمد رحیمی، تدوین: حمید نجفی راد، صدابردار: نادر حوا، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر فراوری: سعید شامو، رنگ و نور: سامان وفایی، موسیقی: امیر بکان.

جشنواره بین المللی فیلم ارتیس سینما 10 تا 14 جولای (19 تا 23 تیرماه) در قزاقستان برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14260

به "نمایش درخت زیتونِ سعد در بخش رقابتی جشنواره قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخت زیتونِ سعد در بخش رقابتی جشنواره قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید