نمایه مجله بین المللی دانشگاه سمنان در پایگاه اسکوپوس

به گزارش بلاگ پو، مجله بین المللی بررسی غیر خطی و کاربردهای آن (IJNAA) دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان در پایگاه اسکوپوس به عنوان یکی از دو پایگاه اصلی و معتبر استنادی در دنیا و به عنوان شاخص علم سنجی کشور نمایه شد.

نمایه مجله بین المللی دانشگاه سمنان در پایگاه اسکوپوس

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی حقیقی اصل، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: مجله بین المللی آنالیز غیر خطی و کاربردهای آن پس از ارزیابی محتوا و فرایند انتشار آن برای نمایه شدن در پایگاه اسکوپوس که یکی از معتبرترین پایگاه های بین المللی است، از شماره Volume 9 Issue 1, Summer and Autumn 2018 مورد تایید نهاده شد. حقیقی اصل با بیان اینکه این مجله به سردبیری و مدیر مسئولی پروفسور مجید اسحاقی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان منتشر می گردد، اضافه کرد: این مجله پیش از این موفق به دریافت نمایه ISI نیز شده بود و مقالات این مجله مورد استفاده و ارجاع پژوهشگران سراسر دنیا قرار می گیرد. وی توضیح داد: این مجله برای ارزیابی مقالات از نظرات بیش از 100 داور از داخل و خارج از کشور استفاده می نماید و مقالات ارسالی نیز محدود به داخل کشور نیست و پژوهشگرانی از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی و ... به این مجله مقاله ارسال می نمایند. معاون پژوهش وفناوری دانشگاه سمنان توضیح داد: بر اساس اطلاعات منتشر شده، اسکوپوس بزرگترین پایگاه اطلاعاتی چکیده و استنادی دنیا است که علاوه بر چکیده مقالات، دارای فهرست منابع هر مقاله نیز بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله را فراهم می نماید که این خود شاخصی برای معین کیفیت مقاله است. بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه سمنان، وی یادآور شد: دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه جامع استان سمنان از صندلی مطلوبی در خصوص انتشار مجلات تخصصی دارای اعتبار از کمیسیون آنالیز نشریات علمی کشور برخوردار است و بیشتر مجلات آن در پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC) نیز نمایه می شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3584

به "نمایه مجله بین المللی دانشگاه سمنان در پایگاه اسکوپوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایه مجله بین المللی دانشگاه سمنان در پایگاه اسکوپوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید