نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا

به گزارش بلاگ پو، یک مقام ارشد پنتاگون از احتمال ابتلای شمار بیشتری از نظامیان آمریکا در اقصی نقاط دنیا به ویروس کشنده کرونا و تفاوت آمارهای رسمی با واقعیات موجود اطلاع داد.

نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) گفته شمار نظامیان این کشور که به ویروس کورنا

به نوشته خبرگزاری رویترز پاول فردریکس از مقامات ارشد نیروی هوایی آمریکا حاضر در نشست خبری در مقر پنتاگون تایید کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا بین نظامیان آمریکا در سراسر دنیا احتمالا بیش از آمار اعلام شده رسمی است.

این مقام ارشد نظامی آمریکا در این باره گفت: با توجه به آنچه که در دنیا شاهد هستیم و این واقعیت که ما افرادی را در سراسر دنیا داریم پس باید مبتلایان بیشتری به کرونا وجود داشته باشد.

به نوشته رویترز، پنتاگون سه شنبه آزمایش مثبت کرونای سومین نظامی خود را به طور رسمی اعلام نمود. پنتاگون اعلام نمود سه نظامی این کشور در کره جنوبی، آمریکا و اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

پنتاگون همچنین اعلام نموده که سفر مارک اسپر وزیر آمریکا به ازبکستان، هند و پاکستان در روزهای آینده به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

این در حالی است که وزارت ارتش آمریکا بامداد سه شنبه در بیانیه ای اعلام نمود کریستوفر کاوولی فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا ممکن است در نشست اخیری که شرکت داشته در معرض ویروس کرونا قرار گرفته است.

بر اساس این بیانیه، این مقام ارتش امریکا به همراه تعدادی دیگر از اعضای ارتش خود را در قرنطینه قرار داده اند. (جزئیات بیشتر)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21591

به "نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید