همه واحد های دانشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای در استان اردبیل تا انتها هفته تعطیل اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، همه واحد های دانشگاه آزاد استان اردبیل تا 16 اسفند و همه واحد های دانشگاه فنی و حرفه ای این استان تا 14 اسفند تعطیل اعلام شدند.

همه واحد های دانشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای در استان اردبیل تا انتها هفته تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه فنی و حرفه ای استان اردبیل در چهارمین اطلاعیه خود ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام نمود که کلاس های آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه های واحد های این دانشگاه در سطح استان تا چهارشنبه، 14 اسفند تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف کاهش دغدغه های دانشجویان و خانواده آنان گرفته شده است و کلاس های جبرانی نیز در خاتمه ترم به میزان تعطیلی هر درس، برگزار خواهد شد.

براساس این اطلاعیه امور اداری دانشگاه مانند تسویه حساب، دفاعیه پروژه کارآموزی و اقدامات مانند آن در دانشگاه قابل پیگیری است و کارکنان و استادان حضور خواهند داشت.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اردبیل نیز در اطلاعیه ای، از تعطیلی کلاس های آموزشی در همه واحد های این دانشگاه در سطح استان، اطلاع داد.

براساس این اطلاعیه کلاس های آموزشی در این دانشگاه تا 16 اسفند تعطیل خواهد بود. ساعت اداری در واحد های دانشگاه آزاد در استان اردبیل هم تا 16 اسفند از ساعت 8 تا 13 اعلام شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20816

به "همه واحد های دانشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای در استان اردبیل تا انتها هفته تعطیل اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "همه واحد های دانشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای در استان اردبیل تا انتها هفته تعطیل اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه واحد های دانشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای در استان اردبیل تا انتها هفته تعطیل اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید