واترپلو جوانان دنیا، ملاقات ایران و کویت نیمه کاره ماند

به گزارش بلاگ پو، ملاقات تیم های ایران و کویت در رقابت های واترپلو جوانان دنیا به دلیل خشونت بازیکنان حریف نیمه کاره ماند.

واترپلو جوانان دنیا، ملاقات ایران و کویت نیمه کاره ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم واترپلو جوانان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی دنیا به مصاف کویت رفت. در حالی که ملی پوشان ایران 12 بر 4 از حریف خود پیش افتاده بودند، بازی خطرناک یکی از بازیکنان کویت که موجب مصدومیت ملی پوش ایران شد ، بازی را به حاشیه برد. اعتراض های مکرر به دنبال این موضوع موجب ایجاد حواشی در ادامه کار شد.

به دنبال این موضوع ناظر فینا جهت حفظ نظم و جلوگیری از درگیری و مدیریت زمان برای برگزاری مسابقه بعدی از ادامه بازی جلوگیری کرد، اما به دلیل آغاز درگیری و اعتراض بازیکنان کویت به نظر داور، حق اعتراض را برای تیم ایران محفوظ دانست.

همچنین دبیر فدراسیون کویت به عنوان میزبان مسابقات طی جلسه با سرپرست تیم و دلجویی از بازیکنان تیم ایران مراتب تاسف و عذرخواهی خود را بیان کرد و از برخورد انضباطی با بازیکنان خاطی کویت اطلاع داد.

مسئولان تیم ایران نیز بلافاصله با اعتراض نسبت به حواشی پیش آمده، خواهان ثبت نتیجه و امتیاز به سود خود شدند که ناظر فینا تصمیم گیری در این باره را خارج از اختیاراتش دانسته و ضمن به رسمیت شناختن حق تیم ایران از پیگیری موضوع در کمیته انضباطی اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17971

به "واترپلو جوانان دنیا، ملاقات ایران و کویت نیمه کاره ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واترپلو جوانان دنیا، ملاقات ایران و کویت نیمه کاره ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید