واکنش وزیر صنعت به افزایش بی رویه قیمت خودرو ، خودروسازها گران نکرده اند

به گزارش بلاگ پو، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از بهمن تا امروز خودروسازها افزایش قیمتی از طرف کارخانه نداشته اند و نوسانات بازار بوده که بیشتر از بعضی اتفاقات نشات گرفته و با افزایش فراوری این مشکل رفع می گردد.

واکنش وزیر صنعت به افزایش بی رویه قیمت خودرو ، خودروسازها گران نکرده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 25 دی ماه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت از کارگاه های صنعتی، گفت: رونق فراوری وجوه مختلفی دارد و ما سال جاری در نه ماهه گذشته از حیث فراوری داخل بیش از حد برنامه ریزی شده پیشرفت داشتیم و مردم استقبال کردند و مشارکت کنندگان خوب همکاری کردند.

وی اضافه کرد: برنامه ها خوب پیش رفته است و از حیث تامین نقدینگی آمار تقریباً مثل سال گذشته است اما چون نوسانات ارزی وجود داشته در عمل کمتر از سال پیش تامین اجرا شده است.

وزیر صمت ادامه داد: خودروسازها بحث فراوری داخل را جدی گرفتند و برنامه های متنوعی اجرا کردند و بخشی از قطعاتی که از خارج می آوردند را در داخل فراوری کردند که قیمت تمام شده را پایین تر می آورد. و یکی دیگر هم یاری محدودی بود که از نظام بانکی اجرا شده و در جای خود موثر بوده است.

رحمانی تاکید نمود: از بهمن تا امروز خودروسازها افزایش قیمتی از طرف کارخانه نداشته اند و نوسانات بازار بوده که بیشتر از بعضی اتفاقات نشات گرفته و با افزایش فراوری این مشکل رفع می گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: ما نه فقط برای سال جاری بلکه برای فراوریات خودرو تا سال آینده هم خواسته ایم که افزایش را ببینیم و حتما عید و آخر سال نیز یکی از دوره هایی است که تقاضا بیشتر می گردد و برای آن هم برنامه ریزی هایی را داریم.

وزیر صمت درباره میزان خسارات وارد شده به واحدهای صنعتی در سیل اخیر گفت: هنوز جمع بندی خسارات انجام نشده اما خوشبختانه فعلا خسارت جدی نبوده و بعضی ورودیهای شهرک های صنعتی آسیب دیده است که جبران می گردد و برای خود سیل زده ها هم در نظر داریم که پتو و آب و اقلام ضروری را برای آنان ارسال کنیم که این کار در حال اجرا است.

رحمانی تاکید نمود: ما به همه سازمان های تابعه و شرکتهای بزرگ دستور مشارکت در رسیدگی به مسائل سیل زدگان را ابلاغ نموده ایم. ما دیروز از شرکت مس کرمان اقلام ضروری را ارسال کردیم.

  • جزئیات فروش فوری و اقساطی دو محصول ایران خودرو

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19037

به "واکنش وزیر صنعت به افزایش بی رویه قیمت خودرو ، خودروسازها گران نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر صنعت به افزایش بی رویه قیمت خودرو ، خودروسازها گران نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید