واگذاری تیم فوتسال علی رغم مخالفت فرماندار؟

به گزارش بلاگ پو، بقای مقاومت در قرچک به عنوان یکی از امیدهای جوانان این شهر، در گرو میزان تمایل مسوولان این شهرستان و حمایت آن هاست.

واگذاری تیم فوتسال علی رغم مخالفت فرماندار؟

واگذاری تیم فوتسال علی رغم مخالفت فرماندار؟

خبری که درباره واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، واکنش فرماندار و شهردار قرچک را در پی داشته است. به طوری که هر دوی آن ها با این موضوع مخالفت کرده اند.

بهمن خطیبی، فرماندار شهرستان قرچک در این رابطه می گوید: این خبر را در فضای مجازی مشاهده کردم و در جریان کامل این موضوع قرار ندارم. بنده به عنوان فرماندار و مسؤول اجرایی شهرستان با واگذاری تیم فوتسال مقاومت قرچک به شدت مخالف هستم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا تیم در شهرستان بماند. در چند روز آینده جلساتی با حضور مسوولان ارشد شهرستان برگزار خواهیم کرد تا وضعیت تیم فوتسال مقاومت قرچک را تعیین کنیم، از شهرداری و ارگان هایی که در سال گذشته پای کار این تیم بودند به جلسه دعوت خواهیم کرد.

فرماندار قرچک حتی وعده می دهد: تمام ظرفیت های شهرستان برای حفظ تیم فوتسال مقاومت قرچک استفاده خواهیم کرد چراکه قرچک قطب فوتسال ایران است و تماشاگران قرچکی بهترین تماشاگران فوتسال در ایران هستند.

شهردار قرچک هم در مصاحبه ای حمایت همه جانبه خود را از این تیم اعلام می کند. محسن خرمی در این راستا می گوید: اواخر سال گذشته جلسه ای در فرمانداری متشکل از مسوولان ارشد شهرستان برگزار شد تا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حمایت جدی از تیم مقاومت قرچک صورت گیرد. شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک همچون سال های گذشته از تیم مقاومت حمایت می کند و این حمایت با توجه به کل مبلغ پرداختی، کمک های نقدی و غیر نقدی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت.

همه این اعلام حمایت ها اما در حالی است که اکبر قاسمی، سرپرست تیم فوتسال قرچک از انتقال مدارک به مالک جدید خبر می دهد و کار انتقال این تیم را تمام شده می داند. قاسمی می گوید: طی جلسه ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم اعلام شد که این تیم واگذارشده و اسناد مالکیت باشگاه دردهم اردیبهشت ماه به صاحب جدید واگذار خواهد شد. در حال حاضر در شهرستان کمک شایانی برای حمایت از تیم فوتسال مقاومت صورت نمی گیرد، چراکه برای تیم داری در لیگ برتر فوتسال حداقل 500 میلیون تومان اعتبار لازم است.

با این شرایط بقای مقاومت در قرچک به عنوان یکی از امیدهای جوانان این شهر، در گرو میزان تمایل مسوولان این شهرستان و حمایت آن هاست. چرا که بخشی از مراحل واگذاری ظاهراً انجام شده و فرصت زیادی برای حفظ این تیم باقی نمانده است.

380 - 2

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6547

به "واگذاری تیم فوتسال علی رغم مخالفت فرماندار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری تیم فوتسال علی رغم مخالفت فرماندار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید