وعده عجیب سرمربی تیم قزاقستانی در صورت فتح لیگ اروپا

به گزارش بلاگ پو، رومان بابایان، سرمربی تیم آستانه قزاقستان وعده عجیبی در صورت فتح جام قهرمانی لیگ اروپا داد.

وعده عجیب سرمربی تیم قزاقستانی در صورت فتح لیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت قزاقستان، رومان بابایان در نشست خبری پیش از بازی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا برابر تیم دینامو اوکراین گفت: در صورتی که قهرمان لیگ اروپا شوم حاضرم در حضور رسانه ها در استادیوم آستانه با شورت ورزشی بدوم.

تیم آستانه قزاقستان هم اکنون با 8 امتیاز صدرنشین گروه F لیگ اروپا است و شانس زیادی برای صعود به مرحله پلی آف دارد. این تیم فردا شب (پنجشنبه) میزبان تیم دینامو کیف است.

سرمربی تیم آستانه قزاقستان امشب در نشست خبری با این پرسش یک خبرنگار روبرو شد که بسیاری از مربیان پیش از شروع لیگ اروپا وعده می دهند در صورت قهرمانی دست به چه کار ویژه ای خواهند زد. شما در صورت رسیدن به جام قهرمانی چه کار می کنید؟ رومان بابایان در پاسخ به پرسش خبرنگار قزاقستانی گفت: ما فاتح لیگ اروپا می شویم؟ هر کاری که شما به آن فکر می کنید من انجام می دهم. سپس خبرنگار پرسش کننده از سرمربی آستانه از او می خواهد که به همراه خبرنگاران در استادیوم آستانه با شورت ورزشی بدود. رومان بابایان نیز این پیشنهاد را پذیرفت و گفت: حاضرم همراه شما دست به این کار بزنم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3112

به "وعده عجیب سرمربی تیم قزاقستانی در صورت فتح لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده عجیب سرمربی تیم قزاقستانی در صورت فتح لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید