ویروس کرونا وارد کاتالونیا شد

به گزارش بلاگ پو، مقامات بخش بهداشتی اسپانیا روز سه شنبه از اولین نمونه ازشیوع ویروس کرونا در جزیره کاتالونیا خبر دادند.

ویروس کرونا وارد کاتالونیا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات بخش بهداشتی اسپانیا روز سه شنبه از ابتلای اولین نفر به ویروس کرونا در جزیره کاتالونیا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از روزنامه لاوانگاردیا، مقامات بهداشت و درمان اسپانیا روز سه شنبه یک مورد از بیماری ویروس کرونا را در کاتالونیا شناسایی کردند که اولین مورد در این جزیره به حساب می آید.

پس از کشف سه دنیاگرد آلوده به این ویروس از آلمان، ایتالیا و انگلیس در جزایر قناری و مایورکا، این چهارمین نمونه از این ویروس کشنده در این کشور است. مقامات اسپانیا حدود 1000 نفر از اهالی جزایر قناری را به قرنطینه نموده اند.

مقامات اتریش و کرواسی نیز روز سه شنبه از ورود ویروس کرونا به کشورهای خود خبر دادند. به نوشته رویترز سخنگوی یک مرکز بهداشتی در شهر تیرول در اتریش دو مورد ابتلا به این ویروس را تایید کرد. این دو شهروندان ایتالیایی مستقر در این شهر بودند که ابتدا در شهر لومباردی در ایتالیا به کرونا مبتلا شدند.

این ویروس تا به امروز جان بیش 2600 نفر در دنیا را گرفته که بیشتر آن ها اهل چین هستند. این ویروس تا به امروز به 29 کشور دنیا سرایت نموده است و گفته می گردد مبتلایان به این ویروس بیش از 80 هزار نفر در دنیا هستند. (جزئیات بیشتر)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20570

به "ویروس کرونا وارد کاتالونیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا وارد کاتالونیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید