پرونده برانکو برای پرسپولیس خطرساز نیست

به گزارش بلاگ پو، مهدی رسول پناه درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده در باشگاه پرسپولیس برای انتخاب حامی اقتصادی سرخ ها در روزهای تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال که منجر به برکناری مشاور رسانه ای این باشگاه شد، گفت: در ابتدای صحبت هایم باید از زحمات او قدردانی کنم. ابوالفضل امان الله احساساتی شد و رفتار حرفه ای را رعایت نکرد.

پرونده برانکو برای پرسپولیس خطرساز نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس با رد درگیری بین او و مهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره ادامه داد: اصلاً درگیری نبوده است. اختلاف نظر و تضارب آرا وجود دارد اما همسو هستیم.

وی درباره بازگشت باشگاه به همکاری با کارگزار که گفته می گردد 30 میلیارد تومان تا آخر خردادماه یاری می نماید اضافه نمود: ما فسخ کردیم که شرایط بهتر گردد. قرارداد اولیه با کارگزار تضمین و کف درآمدی نداشت. ما اعلام فسخ کردیم تا با شرایط بهتری روبرو شویم. این شرکت نیز برنامه جدیدی را داد تا بتوانیم به همکاری ادامه دهیم که آنالیز می کنیم.

وی درباره بدهی هفت میلیارد تومانی پرسپولیس به یک شرکت دیگر که قصد همکاری با پرسپولیس را داشت تاکید نمود: این موضوع مربوط به دوران مدیرعاملی آقای عرب بوده است و ما هم باید آن را پرداخت کنیم.

رسول پناه درباره زمان پرداخت پول به اعضای فعلی تیم اضافه نمود: اولاً لازم می دانم از تمام بازیکنان تشکر کنم. آنها صبوری و مردانگی کردند. مسائل ما را درک کردند. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد. اولین دریافتی خود از سوی کارگزار را به آنها می دهیم.

وی درباره جلسه امروز خود با مدیر برنامه های بشار رسن برای تمدید قرارداد توضیح داد: امروز جلسه ای داشتیم که امیدواریم به تمدید قرارداد ختم گردد.

رسول پناه درباره گراند حکم برانکو ایوانکوویچ یادآور شد: همین امروز حکم کامل رأی پرونده او آمد. تا 21 روز فرصت داریم تا لایحه دفاعی جدید خود را بیاوریم.

رسول پناه اضافه نمود: درباره برانکو ما را تحت فشار قرار می گذارند که حکمی در فیفا ما را تهدید می نماید که اصلاً اینطور نیست و هیچ پرونده ای تهدیدمان نمی نماید.

رسول پناه درباره گنجانده شدن بندی در قرارداد بازیکنان مبنی بر جریمه آنها در صورت مصاحبه علیه مسئولان تیم گفت: اگر بخواهیم وارد جزئیات قرارداد شویم باید بگویم چنین بندی وجود دارد اما کمیته انضباطی باشگاه درباره آن تصمیم گیری می نماید.

وی در سرانجام درباره دیدگاه خود مبنی بر برگزاری ادامه بازی های فصل جاری لیگ برتر گفت: بنده نظر خودم را به سازمان لیگ و فدراسیون هم داده ام که باید لیگ برگزار گردد. به هر حال پرسپولیس شایسته قهرمانی است و در این راه کوشش نموده است. قطعاً می گوئیم لیگ برگزار گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25764

به "پرونده برانکو برای پرسپولیس خطرساز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده برانکو برای پرسپولیس خطرساز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید