پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی به مجلس برای بازنگری در مالیات هنرمندان

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان سینمایی با حضور در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از شرایط، مسائل و چالش های سینما، از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس درخواست کرد قانون اخذ مالیات هنرمندان بازنگری گردد.

پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی به مجلس برای بازنگری در مالیات هنرمندان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با حضور در مجلس شورای اسلامی گزارشی از شرایط، مسائل و چالش های سینما، موضوعاتی همانند محتوای ضعیف فیلم های فراوری شده، تحول در سینماى کشور، قدرت حاکمیت غیررسمی در عرصه هنر، نظارت همراه با برنامه ریزی از طرف وزارت ارشاد، معین بسته زمانی تعیین شده برای رسیدن به اهداف، حفاظت از فرهنگ در قالب سینما، بعلاوه حمایت از فیلمسازان انقلابی، مسائل معیشتی هنرمندان در دوران کرونا، بیمه هنرمندان و اصلاح آیین نامه سازمان سینمایى و ضرورت های پیش رو به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

وی با بیان اینکه حوزه سینما پرچالش ترین حوزه مدیریتی در عرصه فرهنگ و هنر است مطرح کرد: بدون شک، رسانه سینما بسیار تاثیرگذار، نافذ، رخنه گر و جهت بخش است و به علت گستره اثرگذاری و کارکرد های اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به لزوم بازنگری و تغییر در آئین نامه های ساخت و فراوری، ارزشیابی، تحلیل حوزه های عملکردی و ساختار ها و انطباق با الزامات و مقتضیات فرهنگی کشور اضافه نمود: چهار دهه بر مدار پیشین حرکت کردیم. هنوز، آئین نامه های ساخت و نمایش ما بر اساس مصوبات سه دهه قبل است و قطعا، در این زمینه احتیاج به تغییر داریم.

خزاعی تأکید کرد: جهت پیش روی سینما بسیار امیدوار کننده است و با توجه به برنامه ریزی ها، تعاملات و افق های پیش بینی شده در چهار سال آینده در حوزه فراوری، حمایت از سینماگران و توسعه زیرساخت های سینما اتفاق های خوبی خواهد افتاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57940

به "پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی به مجلس برای بازنگری در مالیات هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی به مجلس برای بازنگری در مالیات هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید