کامیابی نیا: به جای جنگیدن در زمین به پرسپولیس تهمت می زنند

به گزارش بلاگ پو، هافبک تیم پرسپولیس گفت:آنقدر ذهنشان را درگیر پرسپولیس کردند که تیم خودشان را فراموش کردند.

کامیابی نیا: به جای جنگیدن در زمین به پرسپولیس تهمت می زنند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کمال کامیابی نیا، درباره برد سرخپوشان مقابل شهرخودرو گفت: خدا را شکر توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم. از ابتدای بازی روی نکاتی که کادر فنی گفته بود تمرکز کردیم و مسائلی که مربیان خواسته بودند را در زمین پیاده کردیم. تنها ناراحتی ما این بود که طرفداران مان را در کنارمان نداشتیم.

او درباره شروع خوب پرسپولیس در این بازی گفت: ما نیم فصل اول به شهر خودرو باخته بودیم اما در این بازی با تفکرات آقا یحیی توانستیم شروع خیلی خوبی در بازی داشته باشیم و همان ابتدای بازی هم گل بزنیم که این گل ها در ادامه بازی خیلی به ما یاری کرد.

کامیابی نیا درباره تاثیر گل محمدی در فرایند فنی پرسپولیس از شروع نیم فصل دوم گفت: آقا یحیی مربی بزرگی است و از زمانی که آمده رابطه خوبی با همه بازیکنان برقرار نموده است. با وجود اینکه زمان کافی وجود نداشت ولی او تفکرات خودش را در تیم پیاده نموده و نتایج خوبی هم در بازی های سخت و فشرده ای که با مدعیان داشته ایم گرفته است و امیدوارم طرفداران و باشگاه و پیشکسوتان عزیز از او تمام قد حمایت نمایند تا بتواند برنامه هایش را در تیم جا بیندازد.

او ادامه داد: به نظر من وقتش رسیده که به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و الان مربیان جوان خوبی هستند که می توانیم رویشان حساب باز کنیم. من هر روز در تمرین ها شاهد هستم که آقایحیی زودتر از همه می آید و برنامه ها و کارهای تمرین را هماهنگ می نماید. او و کادرش واقعا زحمت می کشند و امیدوارم که با این کادر روز به روز بهتر شویم.

هافبک پرسپولیس درباره نتایج تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه در هر دو بازی روی اتفاقات گل خوردیم و حقمان بیشتر از اینها بود. با این حال هنوز 4 بازی مانده و خیلی اتفاقات می تواند بیفتد. تمام کوششمان را می کنیم که در بازی های به جامانده بهترین نتایج را بگیریم. درست است که شرایط سخت شده و باید منطقی باشیم ولی هنوز خیلی امید داریم و مخصوصا با حمایت طرفداران در بازی های خانگی می توانیم از این گروه صعود کنیم.

او درباره اختلاف امتیاز ایجاد شده با رقبا در صدر جدول و اینکه برخی ها موقعیت پرسپولیس برای قهرمانی را به لیورپول تشبیه می نمایند، گفت: ما نه لیورپولیم نه هیچ تیم دیگر. ما پرسپولیسیم و از اول فصل هدفمان قهرمانی بود و آنقدر کوشش کردیم و می کنیم تا در پایان فصل به این هدف برسیم. تمام بازیکنان کوشش می نمایند و در سخت ترین شرایط یکدیگر را حمایت می نمایند تا بتوانیم باز هم قهرمانی را به دست بیاوریم و دل طرفداران را شاد کنیم و هنوز تا قهرمانی بازی های زیادی مانده است.

کامیابی نیا درباره اتهاماتی که برخی افراد در روزهای اخیر به پرسپولیس می زنند، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: من فکر می کنم هر کسی که می خواهد سر و صدایی ایجاد کند یا خود را مطرح کند، اسم پرسپولیس را می آورد و این حرف ها را می زند. این افراد آنقدر ذهن خودشان را درگیر پرسپولیس نموده اند که کوشش کردن برای تیم خودشان را فراموش نموده اند. موضوع جدیدی هم نیست. در این سال ها به جای اینکه در زمین مبارزه نمایند و جواب زحماتشان را بگیرند، فقط این صحبت ها را مطرح می نمایند تا طرفداران خودشان را گمراه نمایند و یا ناکامی های شان را توجیه نمایند. متاسفانه تا اتفاقی می افتد به پرسپولیس حمله می نمایند و فکر می نمایند اینگونه می توانند ناکامی خود را جبران نمایند و هیچ مستند و دلیل خاصی هم برای حرف خود ندارند.

او تاکید نمود: من از فدراسیون و کمیته انضباطی می خواهم که حتما به این مسائل ورود نمایند و جلوی اینگونه اتهامات را بگیرند و با افرادی که این اتهام ها را می زنند هم برخورد نمایند. خیلی عجیب است یک تیم با یک دیگر بازی دارد ولی بعد از اینکه می بازند به بقیه تهمت می زنند. چطور زمانی که تیمشان می برد همه چیز خوب و بدون مشکل است ولی وقتی نتیجه نمی گیرند خودشان را مقصر نمی دانند و شروع می نمایند به حمله کردن به پرسپولیس؟!

او درباره اظهارات یکی از بازیکنان با سابقه گفت: من برای او احترام زیادی قائلم. به هر حال او بازی های ملی زیادی دارد؛ این حرف ها از او بعید است که بخواهد با کنایه زدن حرف بزند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: خدا شاهد است بعد از بازی آسیایی که باخته بودیم فرزند 4 ساله من از ناراحتی گریه می کرد و می گفت نرو تمرین! همه بازیکنان ما برای این تیم زحمت می کشند و با تمام وجودشان در بازی ها و تمرینات کار می نمایند. آن وقت بقیه چطور به خودشان اجازه می دهند که علیه تیم ما حرف زده و قهرمانی های ما را لوث نمایند؟ مگر می گردد اینقدر راحت در رسانه ملی علیه یک تیم حرف بزنند و هیچ برخوردی هم نگردد؟ خیلی راحت حرف هایشان را می زنند و بعد می گویند اسمی از تیمی نیاوردیم.

وی اضافه کرد: باز هم از کمیته انضباطی می خواهم که به این موضوع ورود کند چرا که اگر برخوردی نگردد هرج و مرج ایجاد می گردد و همه تیم ها به یکدیگر حمله می نمایند. باور کنید همین حرف هاست که به فضای مجازی هم برده می گردد و آنها با بزرگ کردن این حرف ها باعث می شوند این اختلاف ها به استادیوم ها کشیده گردد و روی سکوها درگیری به وجود بیاید.

کامیابی نیا همچنین گفت: همین 4 سال پیش که ما فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشدیم، بفرایند داوری بازی های ما را ببینند. فقط سه داور بخاطر اشتباه در بازی های پرسپولیس در آن سال محروم شده بودند. اگر قرار باشد از داوری و ضرر کردن تیم ها حرف بزنند، ما هم خیلی حرف برای گفتن داریم. با این حال ما اتفاقات آن فصل را به پای اشتباه داوری و ضعف خودمان گذاشتیم و به کسی تهمت نزدیم و سال جاری هم کم ضرر نکردیم. به نظر من مطرح کردن این مسائل خیلی زشت است و اصلا حرفه ای نیست که دائما ناکامی خودمان را به بقیه ربط بدهیم. این تیم ها وقتی نمی توانند بازی های خود را ببرند نباید حرفی از پرسپولیس بزنند. ما باز هم کوشش می کنیم و تمرکزمان فقط روی تیم خودمان است. امیدوارم با حمایت طرفداران در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20869

به "کامیابی نیا: به جای جنگیدن در زمین به پرسپولیس تهمت می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: به جای جنگیدن در زمین به پرسپولیس تهمت می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید