کتاب های امانتی کتابخانه ملی را با ایمیل تمدید کنید

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - تمدید کتاب های امانتی کتابخانه ملی همچون گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با ارسال ایمیل امکان پذیر است.

کتاب های امانتی کتابخانه ملی را با ایمیل تمدید کنید

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اعضای کتابخانه ملی پیش تر می توانستند کتاب هایی را که از کتابخانه ملی به امانت گرفته بودند طی دو مرحله به وسیله ایمیل تمدید نمایند؛ اما به دلیل جلوگیری از تشدید ویروس کرونا و در راستای تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی، امکان تمدید منابع فرهنگی به امانت برده شده توسط اعضا به وسیله ایمیل با برطرف محدودیت برای دفعات تمدید برداشته شده و اعضا می توانند تنها در یک مرحله به آدرس: [email protected] برای تمدید منابع فرهنگی به امانت برده شده اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش به منظور کاهش ترددهای غیرضروری به کتابخانه ملی ایران و در عین حال پاسخگویی به احتیاج اعضای کتابخانه ملی ایران تهمیدات ویژه ای در دستور کار نهاده شد که تمدید منابع فرهنگی به امانت برده شده با ارسال ایمیل یکی از آن ها بود و در سال گذشته تمدید تعداد 4560 نسخه منابع امانت داده شده به وسیله ایمیل انجام شد.

امانت کتاب یکی از خدماتی است که اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به اعضای کتابخانه ملی ارائه می دهد و در سال گذشته تعداد 35هزار و 200 نسخه کتاب در تالارهای تخصصی از مخازن بسته و نیز 13 هزار و 160 نسخه کتاب در کتابخانه عمومی امانت داده شد.

اعضای کتابخانه ملی ایران که از تالار عمومی کتابخانه ملی ایران کتاب به امانت گرفته اند، تا اطلاع ثانوی می توانند منابع در اختیار خود را در دفعات تمدید نمایند. همچنین اعضا برای تمدید منابع فرهنگی در اختیار به وسیله ایمیل باید درخواست تمدید منابع امانتی خود را حداقل 48 ساعت قبل از اتمام مدت امانت با ارسال ایمیل اطلاع دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46360

به "کتاب های امانتی کتابخانه ملی را با ایمیل تمدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های امانتی کتابخانه ملی را با ایمیل تمدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید