کرملین: بهبود روابط با آمریکا به اراده سیاسی متقابل احتیاج دارد

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی کاخ کرملین ضمن لازم دانستن اراده سیاسی متقابل برای بهبود روابط مسکو-واشنگتن، تاکید نمود که گفتار مقام های آمریکایی در این باره با اعمال مخربشان همخوانی ندارد.

کرملین: بهبود روابط با آمریکا به اراده سیاسی متقابل احتیاج دارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (آدینه) گفت بهبود روابط با آمریکا، به اراده سیاسی متقابل احتیاج دارد.

پسکوف طی نشست خبری روزانه در کرملین، در شرح شرایط بهبود روابط دوجانبه مسکو-واشنگتن، شرح داد: اراده سیاسی متقابل هنوز هم اینجا احتیاج است. رئیس جمهور [ولادیمیر] پوتین بارها اراده سیاسی خود را اثبات نموده و گفته که برای احیا و بهبود روابط با ایالات متحده تمایل دارد.

به نوشته وبگاه شبکه ریانووستی، وی در ادامه تاکید نمود: مسکو هیچ کاری ننموده که به روابط ما آسیب بزند... مسکو شروعکننده وخیم شدن روابط و کشاندن آن به نقطه ای که هم اکنون هست، نبوده است.

سخنگوی کرملین با بیان اینکه عمل و گفتار مقام های واشنگتن همخوانی ندارد، گفت اینکه می گویند برای ملاقات و گفت وگو آماده اند ولی اقداماتی انجام می دهند که به روابط دوجانبه صدمه می زند.

به نوشته ریانووستی، پسکوف در این باره افزود: ما از همتایان آمریکایی مان کلماتی را می شنویم مبنی بر آمادگی برای برگزاری گفت وگو درباره مسائل مربوط به منافع دوجانبه ولی متاسفانه این بیانیه های طرف آمریکایی با بعضی کارهای معین آنها تطابق ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تأثیر تحرکات نظامی روسیه در مرز اوکراین بر روابط با آمریکا، تاکید نمود که این دو مسئله هیچ ارتباطی با هم ندارند.

سخنگوی کرملین در این خصوص نیز گفت: ما گفته ایم که هرگونه تحرکات نیروهای ما در سرزمین روسیه، هیچ تهدیدی برای هیچکسی نیست و اینکه نباید نوعی تنش زایی به حساب بیاید. روسیه کاری را انجام می دهد که برای توسعه ارتش خود و تمرین نیروهایش ضروری می داند.

ریانووستی به نقل از پسکوف نوشت: به همین دلیل، این موضوع قطعا در روابط دوجانبه روسیه-آمریکا هیچ جای سوالی ندارد.

وی روز سه شنبه نیز با بیان اینکه تنش های اخیر با روسیه را کشورهای غربی شروع کردند، از آنها خواست که آرام باشند و تفکرات ضد روسی را کنار بگذارند. (جزئیات بیشتر)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47802

به "کرملین: بهبود روابط با آمریکا به اراده سیاسی متقابل احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: بهبود روابط با آمریکا به اراده سیاسی متقابل احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید