کرواسی میزبان اولین تورنمنت بعداز 10 ماه تعطیلی، کرمی در آزمون جدی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بعد از نزدیک به 10 ماه تعطیلی رقابتهای تکواندو در سراسر جهان، کرواسی از فردا میزبان یک دوره رقابت رسمی زیر نظر اتحادیه تکواندو جهانی است. هشتمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای اروپا با حضور بیش از یکصد تیم از 32 کشور و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت 5 روز در زاگرب برگزار خواهد شد.

کرواسی میزبان اولین تورنمنت بعداز 10 ماه تعطیلی، کرمی در آزمون جدی

اتحادیه تکواندو اروپا پروتکل های دقیق و بسیار سختی را برای حضور در این مسابقات از ابتدای ورود به کرواسی، مدت زمان حضور در هتل و رفت و آمد به سالن، زمانبندی دقیق وزن کشی و مسابقات را به همه کشورها ابلاغ نموده است.

همچنین تکواندوکاران، مربیان و داوران می بایست با انجام آزمایش کوید -19 و در دست دادن پاسخ منفی به کرواسی سفر نمایند. ضمن اینکه از کلیه عوامل حاضر در این دوره از رقابتها در هتل وستین آزمایش مجدد کرونا گرفته می گردد.

یوسف کرمی سرگروه سابق تیم ملی تکواندو کشورمان که چند ماهی است که به عنوان سرمربی تیم یاسترب زاگرب فعالیت می نماید، در هر سه رده سنی در این مسابقات تیم دارد. در واقع جام باشگاه های اروپا اولین آزمون جدی یوسف کرمی در کرواسی است.

اغلب کشورهای اروپایی در این مسابقات حاضر هستند. اما غیبت دو کشور روسیه و آذربایجان شاید روی این رقابتها به لحاظ فنی تأثیر منفی داشته باشد.

اگر چه در رده نوجوانان چند تیم از بلغارستان در این مسابقات حاضر هستند، اما با مخالف فرزاد ذوالقدر سرمربی تیم ملی این کشور، ملی پوشان اجازه حضور در این رقابتها را پیدا نکردند. وی در گفتکویی کوتاه با خبرنگاران گفت: تا برگزاری مسابقات انتخابی المپیک زمان زیادی نداریم، کوچک ترین مشکل برای تکواندوکاران، جبران ناپذیر بود.

کشورهای هند و اقتصادی به عنوان میهمان در این دوره از مسابقات حاضر هستند.

با نظر اتحادیه تکواندو اروپا، امتیاز این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی منظور نخواهد شد. دلیل این تصمیم غیبت بعضی کشورها به دلیل شرایط کرونا و رعایت عدالت می باشد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38314

به "کرواسی میزبان اولین تورنمنت بعداز 10 ماه تعطیلی، کرمی در آزمون جدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرواسی میزبان اولین تورنمنت بعداز 10 ماه تعطیلی، کرمی در آزمون جدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید