کولاکوویچ: در برخی زمان ها مشکلاتی داشتیم اما در نهایت پیروز شدیم، از تماشاگران ارومیه تشکر می کنم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در ست دوم دفاع کانادا کار را برای ما سخت کرد. در ست سوم هم خوب بودیم و برنده شدیم. هرچند که گاهی مشکلاتی وجود داشت.

کولاکوویچ: در برخی زمان ها مشکلاتی داشتیم اما در نهایت پیروز شدیم، از تماشاگران ارومیه تشکر می کنم

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی مقابل کانادا در نشست خبری حاضر شد و درمورد این بازی گفت: هفته سوم را خوب شروع کردیم. بازی اول را سه بر صفر بردیم. اکثر بازیکنان در شهر خود بازی می کردند و انگیزه زیادی داشتند.

وی ادامه داد: در ست اول خوب بازی کردیم. در ست دوم دفاع کانادا کار را برای ما سخت کرد. در ست سوم هم خوب بودیم و برنده شدیم. هرچند که گاهی مشکلاتی وجود داشت، اما توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: از تماشاگران ارومیه خیلی تشکر می کنم که خیلی خوب تیم را حمایت کردند. گاهی خوب نبودیم، اما ما را حمایت کردند و امیدوارم این حمایت در آینده هم ادامه داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12531

به "کولاکوویچ: در برخی زمان ها مشکلاتی داشتیم اما در نهایت پیروز شدیم، از تماشاگران ارومیه تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: در برخی زمان ها مشکلاتی داشتیم اما در نهایت پیروز شدیم، از تماشاگران ارومیه تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید