کیک بوکسینگ شرایط خوبی ندارد، وزارت ورزش فکری به حال این رشته کند

به گزارش بلاگ پو، پیمان آقازاده با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: خیلی واضح و بی تعارف باید عنوان کنم که کیک بوکسینگ به هیچ عنوان اوضاع بسامانی ندارد و ورزشکاران این رشته بلاتکلیف و سردرگم هستند. معتبرترین سازمان آن واکو ست که متأسفانه درگیر باند بازی داخلی است و اغلب نفراتی که تحت عنوان تیم ملی اعزام می شوند همه شاگردان اعضای همین انجمن هستند و نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام نمی شوند و در نهایت حتی یک نفر از آنها پیروز شد.

کیک بوکسینگ شرایط خوبی ندارد، وزارت ورزش فکری به حال این رشته کند

وی اضافه نمود: در سالهای گذشته هر زمان رقابتهای انتخابی تیم ملی شفاف و واقعی برگزار گردید، رزمی کاران اعزامی موفقیت های زیادی کسب کردند. به همین دلیل است که معتقدم اگر قرار است در این بخش موفقیت هایی کسب گردد، باید تحت نظر فدراسیون و با استانداردهای بین المللی به انتها برسد. متأسفانه شرایطی که واکو برای حضور در مسابقات قرار می دهد، باعث شده بهترین های ایران عطای مسابقات را به لقایش ببخشند.

این رزمی کار رشته کیک بوکسینگ ادامه داد: تقابل فدراسیون و انجمن واکو به هیچ عنوان به سود رزمی کاران پرتعداد این رشته نیست. واکو معتقد است که معترجحانن است و باید رقابتهای انتخابی را برگزار کند. ولی متأسفانه شرایط خوبی در انتخابی ندارد. من خودم با وجود رجحان مقابل همه رقبا اعزام نشدم.

آقازاده با تشریح بعضی از این شرایط سخت گفت: زمانی که تصمیم به حضور در مسابقات واکو گرفتم به صراحت گفتند اول باید برعلیه فدراسیون در رسانه ها مصاحبه کنی! حتی پا را فراتر گذاشته و چهار برگ مصاحبه از پیش آماده جلوی من گذاشتند تا امضا کنم. تمام شرکت نمایندگان شاهدند که تا ساعت 3 بامداد در اتاق وزن کشی معطل شدم و اجازه استراحت ندادند تا آن برگه ها را امضا کنم. بعد از آن هم که به زحمت و هزار مشکل مجوز حضور در مسابقات برای من صادر شد، در یک روز 5 مبارزه برای من گذاشتند ولی رقیب من با کمترین مبارزه به فینال آمد. با کسب پیروزی با 10 امتیاز اختلاف و دریافت عنوان تکنیکی ترین مبارز اعزام نشدم.

وی ادامه داد: بعد از کسب این عنوان و در همان سالن مسابقات از نزدیکان آقایان به صراحت به من گفتند، اعزام نمی شوی، همان هم شد، حتی به اردو هم دعوت نشدم. در جریان مسابقات هر ساعت اسم من را برای مبارزه اعلام می کردند و در واقع بدون استراحت برای مبارزه بعدی آماده می شدم، در جواب اعتراض هم گفتند مسئله ای داری برو بیرون، بعد از تحمل این همه سختی نفر دوم را اعزام کردند. چرا چون شاگرد یکی از همان آقایان مسئول بود.

آقازاده در خاتمه گفت: از مسئولان ورزش کشور می خواهم در خصوص کیک بوکسینگ یک تصمیم جدی و منطقی بگیرند. رزمی کاران این رشته سخت کوشش می نمایند، ولی به جایی نمی رسند. این مسائل تنها بخشی از مسائل بود که خیلی ها می توانند به آن شهادت دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25714

به "کیک بوکسینگ شرایط خوبی ندارد، وزارت ورزش فکری به حال این رشته کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیک بوکسینگ شرایط خوبی ندارد، وزارت ورزش فکری به حال این رشته کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید