گل محمدی: صحبت درباره مسائل مالی آن را لوث نموده است، اگر غیرت بازیکنانم نبود صدرنشین نبودیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است صحبت درباره مسائل مالی تیمش فایده ای ندارد و با غیرت بازیکنانش است که تیمش صدرنشین لیگ برتر است.

گل محمدی: صحبت درباره مسائل مالی آن را لوث نموده است، اگر غیرت بازیکنانم نبود صدرنشین نبودیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده بعدازظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حاضر شد و اظهار کرد: باید مقابل تیمی پرمهره و باانگیزه به میدان برویم. این تیم توان و قدرت بالایی دارد و کار سختی داریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و طرفداران لذت ببرند. همه هدف ما از ابتدای لیگ ارائه یک فوتبال خوب بوده که طرفدار راضی از استادیوم به خانه بازگردد. امیدوارم در نهایت برنده باشیم.

او درباره وضعیت مالی پدیده گفت: هنوز خبر جدیدی نبوده و امروز هم قرار بود پرداختی داشته باشیم اما اتفاقی نیافتاده و بخشی از سرحال نبودن من به همین موضوع مربوط است. ساعت 16 تمرین داریم و نمی دانم به بازیکنانم چه بگویم. صحبت کردن درباره این قضیه آن قدر صحبت انجام گردیده که تا حدی لوث گردیده است. دوست داشتیم که این اتفاق امروز می افتاد و روحیه تیمم بالاتر می رفت اما نشد. امیدوارم تا فردا حل گردد.

گل محمدی اضافه نمود: نمی دانم واقعا شرایط به چه شکل پیش می رود. اگر تا این جا هم بالا آمده ایم به واسطه انگیزه و شرف بازیکنانم بوده است . اگر غیرت بازیکنانم نبود این جای جدول نبودیم . شک ندارم که حتی اگر مسائل حل نگردد، بازیکنانم از جان مایه می گذارند اما برایم سوال است که چرا این مسائل حل نمی گردد. امیدوارم این اتفاق بیافتد تا بازیکنانی که با هزار امید به مشهد آمدند و آینده دار هستند، با روحیه ای مضاعف کار خود را ادامه دهند.

وی توضیح داد: واقعا حیف است حالا که تیم خوبی جمع و جور گردیده و می تواند سال جاری نتایج خوبی کسب گردد و مایه خوشحالی مردم مشهد باشیم، اینقدر راحت همه چیز را از دست بدهیم. شور و حال خوبی به وجود آمده و کاش مسوولان استانی و شهری نیم نگاهی به این شور و حال داشته باشند.

گل محمدی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ناصحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه محرومی نداریم.

به گزارش خبرنگاران، به علت پرواز تیم تراکتورسازی به مشهد در ساعت 16 هیچ نماینده ای از این باشگاه در نشست خبری حاضر نشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1754

به "گل محمدی: صحبت درباره مسائل مالی آن را لوث نموده است، اگر غیرت بازیکنانم نبود صدرنشین نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: صحبت درباره مسائل مالی آن را لوث نموده است، اگر غیرت بازیکنانم نبود صدرنشین نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید