یک شرکت گردشگری می خواهد از پارامونت شکایت کند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: فیلم تبدیل شوندگان بیش از هر زمان دیگری به تاریخ سازی در چین نزدیک است. اما هستند کسانی که اصلا از این موضوع مسرور نیستند.

یک شرکت گردشگری می خواهد از پارامونت شکایت کند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم تبدیل شوندگان بیش از هر زمان دیگری به تاریخ سازی در چین نزدیک است. اما هستند کسانی که اصلا از این موضوع راضی نیستند. یک شرکت گردشگری چینی میخواهد از کمپانی پارامونت، تهیه کننده قسمت جدید تبدیل شوندگان شکایت کند. ظاهرا طبق قراردادی که این کمپانی گردشگری با پارامونت داشته قرار بر این بوده که لوگوی آنها به صورت برجسته در فیلم نمایش داده گردد. اما شرکت چینی معتقد است نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه با نشان دادن لوگوهای دیگر در کنار لوگوی مذکور، تماشاگر سردرگم هم می گردد.

این دومین بار است که شرکتی می خواهد به خاطر این فیلم از پارامونت شکایت کند. شکایت قبلی مربوط به یک کمپانی املاک در چین بود که البته خیلی سریع بین طرفین حل و فصل شد.

تبدیل شوندگان: عصر انقراض توانسته بیش از آمریکا، در خارج از مرزهای این کشور بفروشد که سهم چین با 213 میلیون دلار انکار ناشدنی است. در حالی که رقم فروش آمریکا تنها 175 میلیون دلار است. در این فیلم تعدادی از استعداد های چینی هم بازی نموده اند. ضمن این که قسمت هایی از آن هم در چین فیلمبرداری شده است.

پیش بینی می گردد این فیلم به زودی رکورد فروش 218 میلیون دلاری سال 2010 اوتار را بشکند و تبدیل به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما در چین گردد. لازم به ذکر است 70 درصد فروش این فیلم در خارج از مرزهای آمریکا بوده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14599

به "یک شرکت گردشگری می خواهد از پارامونت شکایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت گردشگری می خواهد از پارامونت شکایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید