2 مدافع اصلی یحیی برای ملاقات با استقلال تعیین شد؟

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها در بازار جابجایی فوتبال ایران فعال است و کوشش می نماید بازیکنان مدنظرش را بگیرد. این تیم اگرچه تا به الان نتوانسته مهاجمی به تیمش اضافه کند، ولی حداقل خیالش راحت است که در خط دفاعی، کارش را تمام نموده است.

2 مدافع اصلی یحیی برای ملاقات با استقلال تعیین شد؟

به گزارش خبرنگاران، جدایی محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع اصلی فصل پیش پرسپولیس این نگرانی را به وجود آورده بود که نکند پرسپولیس نتواند جانشین مناسبی برایش پیدا کند. با این حال یحیی گل محمدی نه تنها یک مدافع، بلکه 2 مدافع میانی خوب را خرید تا دغدغه ای در این زمینه نباشد. علیرضا ابراهیمی از گل گهر و علی نعمتی از پدیده برای این پست جذب شده اند.

به این ترتیب پرسپولیس برای دفاع میانی فعلا 4 مدافع مطمئن دارد: سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی. اگرچه روی کاغذ به نظر می رسد شانس سیدجلال - فرجی برای بازی مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است، ولی از آنجا که زوج علی نعمتی - فرشاد فرجی، زوج مورد علاقه یحیی گل محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس است به نظر می رسد این دو هم شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند. نعمتی و فرجی پیش از این در پدیده کنار هم بازی نموده اند و مسئله ای برای هماهنگی با یکدیگر ندارند.

ملاقات تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان روز 23 شهریور به میزبانی رقیب تاجیک برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53343

به "2 مدافع اصلی یحیی برای ملاقات با استقلال تعیین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدافع اصلی یحیی برای ملاقات با استقلال تعیین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید